• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

کشف ۶۶کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۸ نفر قاچاقچی در کیش

  • کد خبر : 20846
  • 20 دی 1399 - 22:34
کشف ۶۶کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۸ نفر قاچاقچی در کیش

به گفته فرماندهی انتظامی جزیره کیش طی ۷۲ ساعت گذشته ۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۸ نفر قاچاقچی و حمل کننده دستگیر شد .

به گزارش کیشوندنیوز فرماندهی انتظامی جزیره کیش از کشف ۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۸ نفر قاچاقچی و حمل کننده خبر داد و گفت : در ۷۲ ساعت گذشته ، همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگاه دریابانی کیش ، طی ۳ مرحله موفق شدند ۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر (حشیش و تریاک ) کشف و ۸ نفر قاچاقچی و حمل کننده مواد مخدر را دستگیر کنند .
علی اصغر جمالی اظهار داشت : اکثر کسانی که دستگیر شدند شاغلین در حدزه های مختلف هستند و در پوشش نیروی کار به دور از چشم کارفرما اقدام به تهیه و جابجایی مواد مخدر به جزیره می کنند .
در این خصوص نیاز است کارفرمایان بر نیروی کار خود نظارت کافی داشته و قبل از شروع به کار سوپیشینه از آن ها اخذ گردد .
به گفته فرماندهی انتظامی کیش ، بیش از ۸۰ درصد کشفیات داخل جزیره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵درصد افزایش داشته است .
این موضوع زنگ خطری است و باید اقدامات فرهنگی بالایی برای کاهش مصرف مواد مخدر انجام گردد و خانواده ها و کارفرمایان نظارت بیشتری بر اعمال مشکوک فرزندان و نیروهای کاری خود داشته باشند ، چرا که افزایش تقاضا باعث ورود بیشتر مواد مخدر به جزیره می شود .
جمالی بیان کرد : در طی ۶ ماه گذشته عملکرد بالای همکاران مبارزه با مواد مخدر باعث دستگیری باندهای زیادی شده و ما کاهش ورود مواد را شاهد بودیم ، اما با افزایش قیمت مواد مخدر در جزیره افراد سابقه دار و ساکن وسوسه شدند ، به سراغ جرائم قبلی خود بازگردند که با هوشیاری همکاران ما شناسایی و منجر به کشف ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شد .
در پایان فرمانده نیروی انتظامی کیش اطلاع از انهدام ۸ باند مواد مخدر از ابتدای سال جاری داد و گفت : در طی ۲۳ مرحله مبادی ورودی کنترل ، ۳۲ مرحله نقاط آلوده پاکسازی و طرح تشدید برخورد با خرده فروشان در ۲۷ مرحله منجر به دستگیری ۵۰۷ نفر شد که در این بین ۵۹ نفر قاچاقچی ، ۲۲۸ نفر خرده فروش و توزیع کننده و ۲۲۰ نفر معتاد بوده و ۳ دستگاه خودرو سنگین ، ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۵ دستگاه موتورسیلکت نیز توقیف شدند .

 

ملیحه سادات ذاکررضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20846
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.