• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

جعل عنوان و کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی در کیش

  • کد خبر : 20748
  • 14 دی 1399 - 13:12
جعل عنوان و کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی در کیش

رئیس پلیس آگاهی جزیره کیش، از شناسایی و دستگیری متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری با وعده واردات تلفن همراه و خودرو، خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرگرد ” داود سعدی ” با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه چند شهروند به ماموران پلیس آگاهی، مبنی بر کلاهبرداری از آنها از سوی فردی ناشناس با جعل عنوان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته ها دریافتند، فردی با طرح و نقشه قبلی با جعل عناوین شغل های معتبر دولتی پس از جلب اعتماد مالباخته ها با وعده های دروغین و مانور متقلبانه در چندین مرحله مبلغ ۵۰ میلیارد ریال وجه نقد از آنها کلاهبرداری کرد.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به کلاهبرداری را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرگرد سعدی، گفت: متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد .

رئیس پلیس آگاهی کیش از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و قبل از انجام هر گونه فعالیت تجاری با افراد مطمئن و آگاه مشورت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20748
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.