• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نظافتچی سارق به سرقت ۱۰۰ میلیونی خود اعتراف کرد

  • کد خبر : 20631
  • 02 دی 1399 - 15:00
نظافتچی سارق به سرقت ۱۰۰ میلیونی خود اعتراف کرد

یک کارگر خدماتی که به عنوان نظافتچی در خانه سه نفر از کیشوندان کار می کرد، به جرم سرقت طلاجات ۱۰۰ میلیون تومانی بازداشت شد.

سرگرد ” داوود سعدی “، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اطلاع به پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ کارآگاهان پلیس آگاهی کیش بررسی های خود را آغاز کردند.

وی افزود: با اعلام این شکایت، مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کیش به منزل افراد شاکی اعزام و ضمن بررسی سرنخ های موجود از کارگر نظافتچی تحقیقات کردند.

این کارگر خدماتی در ابتدا منکر سرقت شد ولی زمانی که با شواهد کافی از سوی پلیس مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت طلاجات اقرار کرد.

سرگرد سعدی، تصریح کرد: با اعتراف متهم و شکایت مال باخته ها پرونده به دادسرا ارجاع تا در این خصوص تصمیمات قضائی اتخاذ گردد.

رئیس پلیس آگاهی کیش در توصیه به شهروندان با بیان اینکه هنگام به کارگیری افراد تحت عنوان نظافتچی و … منزل را تحت هیچ شرایطی ترک نکنید، گفت: در این شرایط مراقب اشیاء و اموال قیمتی خود باشید، چرا که احتمال سرقت ،کلاهبرداری و یا… وجود دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20631
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.