• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۲۴ دانش آموز رتبه زیر هزار کنکور سراسری سال ۹۹ در کیش

  • کد خبر : 20445
  • 08 آذر 1399 - 17:38
۲۴ دانش آموز رتبه زیر هزار کنکور سراسری سال ۹۹ در کیش

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان هرمزگان در کنکور ۹۹ با ۱۹.۲۶( نوزده و ۲۶ صدم) درصد رشد، موفق به کسب ۱۳۰ رتبه زیر هزار مناطق دو و سه کشور شدند.

موسی دادی زاده با بیان اینکه استان هرمزگان در کنکور سراسری دارای دو منطقه آموزشی، شامل منطقه دو و منطقه سه می باشد، گفت: منظقه دو استان شامل شهرستان بندرعباس و جزیره کیش است و سایر شهرستان های استان در منطقه سه قرار می گیرند .

وی رشد رتبه های زیر هزار دانش آموزان هرمزگان در کنکور سراسری سال جاری را ۱۹.۲۶ درصد اعلام کرد و افزود: در کنکور سال ۹۷ تعداد رتبه های زیر هزار استان ۹۱ نفر بود که در کنکور ۹۸ این تعداد به ۱۰۹ رتبه زیر هزار افزایش یافت و در کنکور ۹۹ نیز استان هرمزگان با ۲۱ رتبه افزایش در رتبه های زیر هزار، به عدد ۱۳۰ رتبه دست پیدا کرده است.

دادی زاده به فراوانی رتبه های زیر هزار منطقه‌ای، شهرستان ها و نواحی و مناطق آموزشی استان اشاره کرد و بیان داشت: بیشترین دانش آموزان دارای رتبه زیر هزار را جزیره کیش با ۲۴ دانش آموز دارا می باشد و بعد از آن ناحیه یک بندرعباس با ۱۹ دانش آموز و ناحیه ۲ بندرعباس نیز با ۱۶ دانش آموز، سه منطقه برتر استان در کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور ۹۹ هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در کنکور سال جاری تعداد ۱۵ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان توانستند رتبه زیر هزار را کسب کنند که در کنکور ۹۸ تنها ۱۰ منطقه موفق به کسب رتبه زیر هزار شده بودند.

دادی زاده گفت: شهرستان بشاگرد نیز برای اولین بار توانست یک رتبه زیر هزار و همچنین موفق به کسب ۷ رتبه زیر پنج هزار شد که این موفقیت حاصل افزایش میانگین نمرات نهائی پایه دوازدهم در خردادماه بوده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20445
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.