• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پیام تبریک شورای شهر کیش به مناسب هفته بسیج

  • کد خبر : 20415
  • 04 آذر 1399 - 15:24
پیام تبریک شورای شهر کیش به مناسب هفته بسیج

شورای شهر کیش با ارسال پیامی، هفته بسیج را به بسیجیان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

از مهم‌ترین عوامل و عناصر اساسی انقلاب و نظام اسلامی و نیز دفاع مقدس، جنبه مردمی بودن آنها و نیز اتکای‌شان بر ایمان و باور مردم بوده است‌. در عرصه دفاع مقدس، نماد و نماینده حضور و نقش‌آفرینی دو عنصر مردم و ایمان در این کارزار سراسر افتخار، بسیج بوده است.

شکل‌گیری بسیج گرچه به دلیل هوشمندی امام راحل به قبل از تحمیل جنگ هشت ساله برمی‌گردد، اما اثرگذاری جدی و افتخارآفرینی این مدرسه عشق، به تعبیر برخی ارباب معرفت، در دوران دفاع مقدس بود. مردم ایران هم‌چنان خاطرات درخشان فداکاری‌های بسیجیان را در ذهن تاریخی خود نگاه داشته‌اند، هم‌چنان که الگوگیری از این ابتکار ماندگار در جهان اسلام،منشأاتفاقاتی سترگ و مانع دسیسه‌هایی بزرگ در جغرافیای سیاسی منطقه شد.

این روزها گرامی داشت سال‌روز آزادسازی بوکمال در استان دیرالزور و پایان کابوس داعش یکی ازبرگ‌های پرافتخار بسیج جهانی و حشد شعبی، مدل عراقی بسیج، است.

در این سال‌ها برخی آگاهانه یا ناآگاهانه کوشیدند تا بسیج را خارج از مأموریت‌های تعریف شده و گاه برای اهداف جناحی به کار گیرند، اما هوشمندی بسیج و نگاه‌های فراجناحی و حتی فراملی‌اش هم‌چنان این سرمایه را پایا و پویا نگاه داشته است.

شورای اسلامی شهر کیش ضمن نکوداشت سال‌روز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بسیج، به همه آزاد مردان عالم که هم‌چنان با عشق به بسیج و رشادت های هشت سال دفاع مقدس، زیست می‌کنند، بالندگی و پایندگی این نهاد مقدس را در چارچوب آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحت رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت آرزو می‌نماییم.

شورای اسلامی شهر کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20415
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.