• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

افزایش فوتی های کرونا در کیش به ۲۰ نفر

  • کد خبر : 20338
  • 25 آبان 1399 - 18:13
افزایش فوتی های کرونا در کیش به ۲۰ نفر

سخنگوی شورای سلامت کیش، امروز از افزایش فوتی‌های کرونا به ۲۰ نفر در این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، محمدرضا رضانیا  اعلام کرد: متاسفانه با فوت یک خانم ۶۳ساله دارای  بیماری زمینه ای دیابت ، جراحی قلب  به دلیل کرونا ، آمار فوتی های کرونا در کیش از ابتدا تا کنون به ۲۰نفر رسید.

وی افزود: با توجه به عدم  مراجعه بیمار  به بیمارستان، تست از جسد صورت گرفته  و متاسفانه این بیمار در منزل فوت شده است.

سخنگوی شورای سلامت با تاکید بر اینکه متوفی سابقه تماس با بیمار کرونا مثبت داشته  افزود: اگر مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی احترام بگذارند از جان خود و اطرافیانشان محافظت کرده‌اند.

رضانیا با انتقاد از مراجعه دیرهنگام مبتلایان به بیماری کروناویروس به مراکز درمانی اظهار کرد: متاسفانه برخی مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ زمانی به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته و کاری از دست کادر درمان بر نمی‌آید. این تاخیر در مراجعه درمان را با چالش مواجه کرده و نهایتا منجر به افزایش آمار مرگ‌ومیر می‌شود.

سخنگوی شورای سلامت گفت: به همه مردم  توصیه می‌شود به محض بروز علائم مربوط به این بیماری سریعا به بیمارستان یا مراکز درمانی مراجعه کنند و هر علامت ریوی را خطری برای ابتلا به کرونا تلقی کنند و یقین بدانند که اگر در روزهای نخست ابتلا به کرونا مراجعه کنند امکان درمان و بهبودی و بازگشت به شرایط قبل از بیماری به مراتب آسان‌تر خواهد بود.

 سخنگوی شورای سلامت ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی و بازماندگان افزود: امیدواریم مردم توجه جدی به خودمراقبتی داشته و از جان خود و عزیزانشان خصوصا سالمندان محافظت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20338
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.