• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آزادسازی ۳۳ هکتار از سواحل کیش

  • کد خبر : 20285
  • 21 آبان 1399 - 3:17

به‌مناسبت روز کیش و به‌همت شرکت عمران آب و خدمات عملیات آزاد سازی ۳۳۸هزار متر مربع از سواحل کیش به بهره‌برداری رسید.

مراسم ۲۰ آبان روز کیش امسال در سایه کرونا همراه با افتتاحیه طرح‌های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در جزیره و با حضور مرتضی بانک دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد، محمدعلی وکیلی معاون فرهنگی گردشگری این دبیرخانه، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان این سازمان و دیگر مسئولان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در رابطه با طرح آزادسازی سواحل در گفتگو با خبرنگار کیشوند نیوز، گفت: آزادسازی سواحل در سه نقطه جزیره انجام گرفته است، در محدوده برج‌های دوقلو به مساحت ۱۶٫۵ هکتار، پشت پارک دلفین‌ها ساحل طلوع کیش ۱۴ هکتار و محدوده کرانه و ساحل دامون ۸ هکتار و در مجموع بیش از ۳۳۸‌هزار مترمربع زمین‌های درجه یک ساحلی جزیره این کار صورت گرفت که مبارک مردم باشد.

وی افزود: در حال حاضر در این مناطق خیایان‌ها به‌عنوان محورهای دسترسی احداث شده که امروز افتتاح خواهد شد، ان‌شالله تا ۲۲ بهمن تمامی این مسیرها تبدیل به پارک ساحلی خواهد شد و مردم بتوانند بهتر استفاده کنند و فضای زیباتری داشته باشند.

ابوالفضل طیبی گفت: بحث آزادسازی یا ساماندهی سواحل یک طرح مطالعاتی دارد و بر اساس مشاور جلو می‌رویم و اگر جاهای دیگری در جزیره وجود دارد بتوانیم آن‌را انجام دهیم.

وی در پایان عنوان کرد: همانطور که می‌دانید سختی‌های زیادی برای انجام این کار وجود داشت که سختی‌های زیادی داشت که این کار به‌همت و لطف حمایت‌های دکتر مظفری صورت گرفت که جا دارد از ایشان از طرف همکاران تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

ساحل دامون

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20285
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.