• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

شعبه کیش برند “مانتو بلوط” افتتاح شد + تصاویر

  • کد خبر : 20232
  • 16 آبان 1399 - 13:00

بزرگترین فروشگاه تخصصی تولیدی مانتو با برند “مانتو بلوط” در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، مراسم افتتاح شعبه جزیره کیش مانتو بلوط با حضور ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد عضو هیات مدیره اتاق اصناف ایران و ریاست اتاق اصناف استان خراسان، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه کشوری پوشاک، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازرگانان و بازاریان کیش برگزار شد.

نگاه ما برای حضور در کیش بلند مدت است

مدیر تولیدی مانتو بلوط ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران در جلسه عنوان کرد: خدا را شاکریم بابت این همه لطف و محبتی که به ما داشته و در این روزهای سخت توانستیم این شعبه را در کیش افتتاح کنیم.

وی با اشاره به جانفشانی‌های کادر درمان کشور برای مبارزه با ویروس کرونا افزود: در این ایام مدیون پرستاران و پزشکانی هستیم که با جان و دل برای سلامت مردم تلاش می‌کنند، این مرز و بوم هیچوقت ایثار آنها را فراموش نخواهد کرد.

علی واعظ با ذکر اینکه ۱۶ سال از عمر مانتو بلوط می‌گذرد، گفت: افتتاح شعبه تولیدی در کیش را باید به چهار دسته تبریک گفت، دسته اول مشتریانی هستند که در هر شرایطی برندها را تنها نگذاشتند و آنها بودند که از رونق تولید، کالای ایرانی و کارآفرین حمایت کردند.

وی ادامه داد: دسته بعد کارآفرینان هستند که حضور آنها در این شرایط نشان می‌دهد افرادی وجود دارند که قلبشان برای سربلندی و رونق اقتصاد کشور می‌تپد، گروه بعد که باید به آنها تبریک گفت، افراد حاضر در این جمع هستند که بزرگواری کردند و به احترام کارآفرینان در این جمع حضور پیداکردند.

مالک برند تولیدی مانتو بلوط افزود: باید به خانواده بزرگ بلوط هم تبریک گفت، خانواده‌ای که شامل ۱۰۰ نفر از جوانان غیور است و در این راه سختی‌های زیادی را متحمل شدیم و به همکارانم خسته نباشید می‌گویم.

وی اظهار داشت: به کیشوندان قول می‌دهم که حضور بلوط در جزیره منجر به اتفاقات خوب خواهد شد، نگاه ما برای حضور در کیش بلند مدت خواهد بود، اینجا را شهر دوم خودم می‌دانم و قول می‌دهم هرچقدر در توان داشته باشم کارآفرینی ایجاد کنیم.

این کارآفرین نمونه کشوری در پایان گفت: مزیت بلوط این است که هم به اشخاص و هم به سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات در بحث مانتوهای فرم‌ اداری خدمت می رساند، این قدم را محکم برمی‌داریم و با این شرایط موجود هم هیچگاه قدم پس نخواهیم گذاشت.

این افتتاح جسارت می‌خواهد و جای تقدیر دارد

در ادامه این مراسم محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف خراسان و عضو هیئت مدیره اتاق اصناف ایران با تبریک به‌جهت افتتاح این برند مانتوی ملی در کیش گفت: در این شرایط اقتصادی و وضعیت بیماری قدم گذاشتن در این عرصه‌ جرأت و جسارت ویژه‌ای می‌خواهد، امیدواریم که در این زمینه موفق باشید.

وی افزود: همیشه تحریم‌ها را یک تهدید حساب می‌کردیم، اما افراد اینچنینی تحریم‌ها را به فرصتی برای خودشان و مملکت شان تبدیل می‌کنند و این کار جای تقدیر و تشکر دارد.

بنانژاد با عنوان اینکه باید از ظرفیت مناطق آزاد برای تولید به نحو احسن استفاده کرد، گفت: مشکلات بسیاری برای کار کردن در این شرایط وجود دارد و می‌دانیم از پس این کار برخواهید آمد، به‌عنوان مسئول سعی می‌کنیم همراه و کنار شما باشیم.

در ادامه ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران با تبریک به‌مناسبت افتتاح شعبه مانتو بلوط در کیش، گفت: در این شرایط سخت و دشوار آدم‌هایی پا به عرصه می‌گذارند که نقشه راه را برای خود دیده‌اند، امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف بتوانید در این راه موفقیت روز افزون کسب کنید.

اتاق اصناف یک ظرفیت است/ تولیدی‌ها باید بتوانند صادرات داشته باشد

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش اتاق اصناف را یک ظرفیت برای این جزیره دانست و اظهار داشت: مناطق آزاد به‌عنوان یک ظرفیت برای صنایع و تولید محسوب می‌شوند، واحدهای تولیدی در کیش وجود دارد که در مجموع ۵ برابر حجم واردات، صادرات در این منطقه آزاد است.

وی افزود: برخی تولیدی‌های پوشاک در گذشته آغاز به‌کار کردند که کار آنها منجر به شکست شد، دلیل آن واردات در منطقه نبود، علت آن قاچاق در کشور است که از راه‌های گوناگون صورت می‌گیرد،

رحمان سادات نجفی اظهار داشت: حجم واردات کل مناطق آزاد برای کالاهای گروه ۴ حدود ۵۰۰ میلیون دلار است، که در این شرایط توجیهی برای واردات این حجم از کالا‌ هم نیست.

وی ادامه داد: مناطق آزاد با اجرا شدن ۳۰ درصد از قوانین آن به‌عنوان یک الگوی موفق اقتصادی بوده است، ظرفیت هر منطقه آزاد با یکدیگر تفاوت دارد و نباید همه آنها با یک قوانین اداره شوند.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش بیان کرد: در حق مناطق آزاد اجحاف شده و این مناطق مظلوم واقع شده‌اند، همیشه هجمه‌هایی به سمت مناطق آزاد بوده که واقعیت نداشته است.

وی با اشاره به افتتاح شعبه مانتو بلوط در این جزیره عنوان کرد: از این حضور بسیار خوشحالیم و استقبال می‌کنیم، حدود دو میلیون گردشگر داریم که ان‌شالله در آینده و با تکمیل ترمینال فرودگاه و افزایش ورود گردشگر تخمین زده شده که این میزان به ۵ میلیون خواهد رسید.

سادات نجفی افزود: به‌ اعتقاد بنده تولیدی که قابلیت صادرات نداشته باشد را نمی‌توان “تولید” نامید، امیدواریم که آقای واعظ بتواند کار خود را به کشورهای همسایه صادر کند و این یکی از ظرفیت‌های مناطق آزاد هست.

ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه کشوری پوشاک نیز در این مراسم اظهار داشت: از همه افرادی که در این مراسم حضور دارند تشکر می‌کنم، این حضور نشان‌دهنده حمایت از تولید پوشاک است.

وی افزود: علاقه، صداقت و همت والای شما باعث پیشرفت و گسترش کسب و کار شما هست، کار شما نشان دهنده جهش تولید هستید و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.

در پایان این مراسم افراد حاضر بر روی تابلویی که در سالن گذاشته شده بود یادبودی نوشتند.

لازم به‌ذکر است که مانتو بلوط یک برند معتبر با ۱۶ سال سابقه تولید است که چند بار موفق به نشان برند برتر شده است، شعبه جزیره کیش این تولیدی در بازار ونوس واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20232
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.