• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آزاد سازی ۳۴۸ هزار متر از سواحل کیش

  • کد خبر : 20038
  • 14 مهر 1399 - 16:50
آزاد سازی ۳۴۸ هزار متر از سواحل کیش

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش از آزادسازی ۳۴۸ هزار متر ساحل در جزیره کیش خبر داد.

ابوالفضل طیبی در حاشیه بازدید چند ساعته از سواحل کیش از در اختیار گرفتن سه موج‌شکن بخش خصوصی در سواحل مجموعه مارینا خبر داد.

وی گفت: درحال انجام عملیات عمرانی روی این موج شکن ها هستیم که به صورت اسکله تفریحی در اختیار مردم، گردشگران و ساکنان جزیره کیش قرار بگیرد.

طیبی گفت: تا سه ماه آینده عملیات عمرانی این ۲ تا موج شکن تمام خواهد شد و به مدار گردشگری اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش با اشاره به بهره برداری از دو اسکله جدید تا دو ماه آینده، گفت: بازسازی اسکله سیمرغ تمام شده است، اسکله نیلوفر در حال بازسازی است و انشاالله تا سه چهار ماه آینده آماده سازی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حجم قابل توجهی ازسواحل درجه یک جزیره کیش آزادسازی شده است از تغییر کاربری این زمین‌ها در راستای بهره‌برداری برای عموم مردم خبر داد و گفت: ۳۴۸ هزار متر از زمین های درجه یک و ساحلی جزیره زیبای کیش آزاد سازی شده است.

طیبی گفت: عملیات احداث خیابان ها و معابر در این قسمت ها درحال انجام است و انشاالله بعضی از نقاط به صورت پارک ساحلی، خیابان و معابر شهری ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات گفت: اصلاح شبکه فاضلاب محله سفین و احداث فاز دوم تصفیه‌خانه شمال هم از دیگر طرح هایی است که در کیش در حال اجراست.

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی، هرس درختان و رفع مشکل آبگرفتگی معابر هم از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید به آنها اشاره شد.

ابوالفضل طیبی گفت: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر از شیوع کرونا در جزیره کیش انجام شده و انجام خواهد شد و این اطمینان را به ساکنان و گردشگران می دهیم که به شکل مستمر این کار انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20038
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.