• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آمار درگذشتگان مبتلا به کرونا در کیش به ۱۷ نفر رسید

  • کد خبر : 19944
  • 02 مهر 1399 - 10:24
آمار درگذشتگان مبتلا به کرونا در کیش به ۱۷ نفر رسید

سخنگوی شورای سلامت کیش از افزایش آمار فوتی های مبتلابه کوئید۱۹ خبر داد و گفت : افزایش فوتی های کرونا در کیش به ۱۷نفر رسید .

به گزارش کیشوندنیوز سخنگوی شورای سلامت کیش از افزایش آمار فوتی های مبتلابه کوئید۱۹ خبر داد و گفت : افزایش فوتی های کرونا در کیش به ۱۷نفر رسید ،چنانچه مردم رعایت نکنند همه خانواده ها گرفتار خواهند شد.
سخنگوی شورای سلامت با تاکید بر انجام رفتار محتاطانه در برخورد با کرونا تصریح کرد: متاسفانه در دو روز گذشته شاهد از دست دادن سه نفر از هموطنان عزیزمان در کیش به دلیل کرونا بودیم و این موضوع نشان میدهد همه در خطر هستند بنابراین باید پذیرفت این بیماری شوخی ندارد.
وی با بیان اینکه فوتی امروز در کیش آقای ۷۴ ساله با بیماری زمینه ای دیابت و فشار خون و بستری در بخش کووید ۱۹ بیمارستان کیش است افزود:هیچ راهی بجز رعایت شیوه نامه های بهداشتی وجود ندارد و مردم باید قطع ارتباط حضوری با کهنسالان و بیماران زمینه ای همچون افراد دیابتی، قلب و عروق، کلیوی و ضعف سیستم ایمنی را جدی بگیرند.
رضانیا افزود: طی چند روز اخیرتعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کشور رشد داشته واین موضوع نشان میدهد رفتارهای بهداشتی مردم کم شده است و این موضوع با رشد آمار ابتلاء و فوتی های ناشی از کرونا ارتباط مستقیم دارد .
سخنگوی شورای سلامت ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم متوفی گفت امیدواریم مردم توجه جدی به خودمراقبتی داشته و از جان خود و عزیزانشان محافظت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19944
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.