• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در کیش

  • کد خبر : 19925
  • 31 شهریور 1399 - 12:37

مدیر امور فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش ، برنامه های خلاق بدور از کلیشه ، از اهداف ویژه برنامه های امسال هفته دفاع مقدس در کیش برشمرد .

به گزارش کیشوند نیوز ، در نشست خبری صبح روز یک شنبه ۳۰ شهریور که به منظور اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد ، مدیر امور فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش ، یاد و خاطره رزمندگان اسلام را گرامی داشت و اقتدار اکنون ایران را از رشادت ها و دلیری های اقوام و اقشار جامعه در آن زمان دانست که سرسختانه به دفاع از مرز و بوم خود پرداختند .
۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه هفته دفاع مقدس نامیده شده که بدین منظور همه ساله معاونت فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد کیش برنامه های خاص خود را داشته و امسال نیز با شرایط حساسی که در منطقه ایجاد شده برنامه های متنوعی را برنامه ریزی کرده است .
معرفی نمادهای پیروزی در عملیات های دفاع مقدس ، خلاقیت بدور از کلیشه ، ترویج و معرفی سبک زندگی شهدا و رزمندگان ، تبلیغات و اطلاع رسانی به مردم خصوصاً نسل جوان که فاصله زیادی با دفاع مقدس داشته از اهداف دفاع مقدس می باشد که معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش کوشیده با خلاقیت همه ی این اهداف را در برنامه های خود جای دهد .
رضا اردلان گفت : با افتتاح نمایشگاه عکس آثار دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریور درمرکز همایش ها بین المللی کیش با حضور مدیرعامل سازمان و مسئولین محلی برنامه های هفته دفاع مقدس را شروع می کنیم .
برگزاری شب شعر دفاع مقدس ، برپایی نمایشگاه های عکس آثار دفاع مقدس، گردهمایی هایی در قالب خاطره گویی و داستان هایی از دفاع مقدس ، اجرای تئاتر و نمایش های خیابانی ، اجرای غرفه کودکان و نوجوان و نمایش فیلم ۲۳ نفر از جمله برنامه هایی است که قرار است در این هفته در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شود .
اردلان اطلاع داد همزمان با برنامه اختتامیه نیز با بزرگداشت شکست حصر آبادان حضور راویان و ایثارگران دفاع مقدس و مسئولان جزیره نیز برگزار می گردد .
همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار است برنامه ها به صورت زنده بر روی صفحه فرهنگسراها کیش پخش گردد .
بابک عامل دبیر اجرایی برنامه های دفاع مقدس از رونمایی تندیس حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت : در روز ۵ مهر قرار است از تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی که به سفارش شرکت عمران آب و خدمات کیش توسط علی امینی فر هنرمند کیشوند ساخته شده است رو نمایی گردد .
به گفته رئیس اداره امور زنان کیش با توجه به اینکه زنان در دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند اما آن طور که باید به نقش آن ها پرداخته نشده ، امسال در نظر گرفتیم با برگزاری نشست تخصصی و برپای نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت یک روز را به زنان اختصاص دهیم و در این بین از مادران و همسران شهید نیز تقدیر به عمل آوریم .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19925
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.