• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

شبکه آب شهری به روستای باغو رسید

  • کد خبر : 19891
  • 27 شهریور 1399 - 19:03
شبکه آب شهری به روستای باغو رسید

با همت سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات، و اجرای پروژه توسط شرکت آب و نیروی ماه‌تاب کیش از این پس ساکنان روستای باغو آب شرب مصرفی خود را از شبکه آب شهری دریافت می‌کنند.

به‌گزارش کیشوند نیوز، روز گذشته با حضور مسئولان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش مراسم افتتاح آبرسانی به منطقه باغو برگزار شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان مطنقه ازاد کیش در این مراسم گفت: اتصال این روستا به شبکه آب شهراز ضرورت خاصی برخوردار بود، تا به امروز تأمین آب این منطقه  به‌وسیله تانکر انجام می‌گرفت.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این روستا وجود دارد بحث تبدیل آن به یک روستای گردشگری در حال پیگیری است، طرح جامع گردشگری هم در دست تدوین است و مشاور هم بیش از ۵۰درصد طرح را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش نیز در این رابطه گفت: برای رساندن آب شبکه به روستای باغو خط لوله ۴ اینچ به طول حدود ۱٫۵ کیلومتر لوله گذاری شده است.

وی افزود: همچنین حدود ۷۰۰ متر لوله‌گذاری داخلی و انشعابات این پروژه انجام گرفته که در مجموع حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

طیبی ادامه داد: بحث توزیع خدمات مساوی برای کیشوندان مسئله مهمی است که شرکت عمران، آب و خدمات در دستور کار قرار داده است، در حال حاضر همانطور که شاهد هستید مراسم افتتاح این پروژه را داشتیم که بعد از سال‌ها آب به روستای باغو رسیده است.

وی افزود: باز هم قائل به این هستیم که خدمات به‌صورت مساوی و گسترده بین کیشوندان توزیع شود باقی مانده است.

روستای باغو در جنوب غرب جزیره کیش واقع شده است و حدود ۱۵ خانوار با ۸۰ نفر ساکن جمعیت دارد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19891
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.