• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مسئولین جزیره کیش به فکر رفع معضلات دانشجویان و پاسخگوی وعده های عمل نشده سابق باشند

  • کد خبر : 1978
  • 16 آذر 1395 - 6:25
مسئولین جزیره کیش به فکر رفع معضلات دانشجویان و پاسخگوی وعده های عمل نشده سابق باشند

آرش منوچهری از فعالان دانشجویی کیش از مسئولان جزیره خواست تا در روز دانشجو به توضیح آنچه که در این سال ها در راستای رفع معضلات دانشجویان جزیره کیش انجام داده اند اختصاص دهند و پاسخگوی وعده های عمل نشده سابق باشند.

آرش منوچهری مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش گفت: بسیج دانشجویی جزیره کیش ضمن بزرگداشت شانزدهم آذرماه که به نام دانشجو نامگذاری شده است، این بار با رویکردی متفاوت، نسبت به آنچه که هر ساله در این روز به بهانه تجلیل از مقام دانشجو و بزرگداشت شهدای این واقعه، در همایش های فرمایشی و مراسمات تبلیغی برگزار می شود، موضع صریح خود را نسبت به بی مهری ها و وعده های پوچی که هر سال خوراک اولیه این مراسمات است اعلام می دارد.

وی افزود : با کمال تاسف هر ساله شاهدیم که از چند روز مانده به برگزاری این یادبود، نهادهای غیر مرتبط با فضای دانشگاهی، به هر نحوی در صدد مصادره کردن این رویداد و بهره برداری سیاسی و تبلیغات جناحی از آن هستند. بسیج دانشجویی جزیره کیش با  انتقاد از این عرف غلط! صراحتا اعلام می کند که با اینگونه رویکردها و استفاده ابزاری از نام و شان دانشجو به شدت مخالف است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش گفت :دانشجویان آگاه و انقلابی جزیره کیش نیز پا به پای دیگر دانشجویان کشور، ضمن حضور در مراسم های دانشجویی، از مسئولین برگزار کننده این مراسم در جزیره کیش درخواست دارند تا اولا محتوای این برنامه را منطبق بر آرمان های انقلاب و درخور شان مقام دانشجو تنظیم کنند و ثانیا از دادن وعده هایی که تاریخ مصرف آن ها مصادف با پایان مراسم است! به شدت پرهیز کنند و چنانچه احساس مسئولیتی نسبت به قشر دانشجویی جزیره کیش دارند، به جای شرکت چند ساعته در مراسم و ایراد سخنرانی های مقطعی، با ترتیب دادن جلسات هم اندیشی منظم، به طور مداوم با این قشر در ارتباط باشند تا ان شاء الله در سال های آتی شاهد مراسماتی باشیم که فحوای سخنرانی ها از حالت شعاری خارج شده باشد.

وی درادامه افزود :دانشجویان آگاه و با بصیرت کشور به خوبی با نیازها و درخواست های حقه خود آشنا هستند و اینکه تنها در این روز خاص عده ای به یاد آن ها بیفتند! و از مقام دانشجو و جایگاه ویژه ی او در پیشرفت کشور سخن ها بگویند، را بی احترامی به شخصیت خود می دانند و آن را مورد سوء استفاده قرار گرفتن خود قلمداد می کنند.

منوچهری در پایان گفت: بسیج دانشجویی جزیره کیش، از مسئولین برگزار کننده مراسم میخواهد تا بخشی از این برنامه را به توضیح آنچه که در این سال ها در راستای رفع معضلات  دانشجویان جزیره کیش انجام داده اند اختصاص دهند و پاسخگوی وعده های عمل نشده سابق باشند. در همین راستا مجددا از کلیه دانشجویان دانشگاه های کیش دعوت می شود ضمن شرکت در این مراسم، مطابق با فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی، با بیان صریح مشکلات موجود و درخواست هایشان ، با رویکردی منصفانه پیگیر حقوق حقه خود و پاسخگویی مسئولین ذیربط باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1978
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.