• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بهره برداری از ورزشگاه اختصاصی ورزش های ساحلی در جزیره کیش

  • کد خبر : 19674
  • 02 شهریور 1399 - 11:52
بهره برداری از ورزشگاه اختصاصی ورزش های ساحلی در جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ورزشگاه اختصاصی ورزش های ساحلی بر اساس استاندارد های بین المللی و جهانی در آینده نزدیک در این منطقه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که این ورزشگاه ساحلی کیش بر اساس آخرین استانداردهای جهانی و بین المللی می تواند به عنوان پایگاه مهم ورزش های ساحلی در سطح کشور و منطقه مطرح شود اظهار داشت: جزیره کیش از ظرفیت ها، زیر ساخت ها، امکانات و شرایط اقلیمی مناسبی جهت توسعه ورزش های ساحلی برخوردار است و این مهم در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

مظفری افزود: با تحقق یافتن این مهم جزیره کیش میزبان برگزاری مسابقات سطح اول کشور، اردوی تیم های ملی در رشته های ساحلی و همچنین مسابقات بین المللی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با هدف حمایت، پرورش و معرفی استعدادهای فوق العاده جوانان و نوجوانان این منطقه و جنوب کشور و هم چنین مناطق همجوار کیش در سطح تیم های ملی، این مجموعه ورزشی در منطقه سفین جزیره کیش احداث خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: علیرغم همه فعالیت ها و تلاش هایی که تاکنون صورت گرفته، بسیاری از ظرفیت های جزیره کیش در حوزه های مختلف مغفول مانده است، امیدواریم این اقدام به توسعه و گسترش ورزش در منطقه کمک کند و بتواند در سطح ملی نیز تاثیر گذار باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19674
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.