• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی

  • کد خبر : 19665
  • 30 مرداد 1399 - 0:39
تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی

رئیس اداره امور مالیاتی کیش از تمدید یک روزه مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، حمیدرضا منتظری گفت: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی پایان مرداد اعلام شده است و باتوجه به اینکه آخرین مهلت به روز تعطیل (جمعه ) منتهی شده است براساس تبصره ماده ۱۷۷ قانون مالیات های مستقیم یک روز بیشتر به عنوان آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی برای مودیان پیش بینی شده است.

وی گفت: مودیان مالیاتی می‌توانند اظهارنامه خود را تا پایان روز شنبه اول شهریور به صورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس tax.gov.ir ارسال کنند.

منتظری گفت: روز اول شهریور اداره امور مالیاتی کیش از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ شب برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مودیان مالیاتی فعالیت می کند. 

وی گفت: مودیان مالیاتی همچنین برای رفع هرگونه ابهام و پرسش می توانند با شماره تلفن ۴۴۴۲۴۹۸۷ و ۴۴۴۲۴۹۸۸ تماس بگیرند.

رئیس اداره امور مالیاتی منطقه آزاد کیش گفت: برای تسهیل امور مودیان تا پایان هفته اداره امور مالیاتی منطقه آزاد کیش از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ و روز جمعه نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ فعالیت می کند. 

منتظری افزود: با توجه به فعالیت واحد معاضدت مالیاتی در جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، بازاریان می توانند برای کسب هرگونه اطلاعات به این واحد نیز مراجعه کنند./خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19665
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.