• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

بهره‌برداری از ۲ مدرسه جدید در کیش تا سال آینده

  • کد خبر : 19594
  • 22 مرداد 1399 - 19:17
بهره‌برداری از ۲ مدرسه جدید در کیش تا سال آینده

عملیات ساخت دو مدرسه جدید ۱۸ کلاسه و ۱۵ کلاسه در منطقه سه نوبیناد توسط سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شده است.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در این دو مدرسه را ۱۰۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این دو مدرسه تاکنون بین ۳۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و تا سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.  

رضا اردلان همچنین اضافه کرد که کار تعمیر و بازسازی مدارس کیش و  افزایش ۱۲ کلاس جدید به مدارس جزیره تا مهر سال جاری به اتمام می رسد. او همچنین یادآور شد به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و بخش خصوصی، شش مدرسه برای سال ‌های تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به مجموع مدارس کیش اضافه خواهند شد.

این در حالی است که به گفته وی نزدیک به ۶۰۰ دانش‌آموز نیز در سال تحصیلی جاری به مجموع دانش آموزان جزیره اضافه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: فضا و امکانات آموزشی برای برگزاری کلاس های حضوری در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی و تامین شده است ولی تصمیم‌گیری در خصوص مدل برگزاری کلاس‌ها در قالب حضوری یا غیرحضوری، از طریق اداره آموزش و پرورش کیش اطلاع رسانی خواهد شد.

اردلان در خصوص تولید محتوای آموزشی گفت: هماهنگی ها و برنامه ریزی های اولیه برای تولید محتوای مجازی به منظور استفاده از برنامه‎ها‎ی چند رسانه ای و مالتی مدیا فراهم شده است.

مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت توجه خانواده های ساکن در جزیره کیش به آموزش های عمومی تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود در بخش مدارس دولتی و غیر دولتی، جزیره کیش آمادگی کافی را برای برگزاری یک سال تحصیلی موفق و با نشاط دارد وی اظهار داشت: کتاب های درسی مقاطع مختلف تحصیلی در جزیره کیش فراهم شده است و خانواده های دانش آموزان می توانند جهت دریافت کتاب های درسی خود از طریق مدارس مربوطه اقدام کنند؛ همچنین فرم و رنگ لباس دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هیچ تغییری نخواهد داشت./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19594
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.