• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پیام تسلیت غلامحسین مظفری در پی درگذشت حجت الاسلام سید علی سیدین

  • کد خبر : 19521
  • 18 مرداد 1399 - 5:41
پیام تسلیت غلامحسین مظفری در پی درگذشت حجت الاسلام سید علی سیدین

در پی شیوع پاندمی کرونا و در گذشت ناگهانی روحانی عزیز و گرانقدر حجت الاسلام سید علی سیدین، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و امام جمعه کیش تسلیت گفت

متن پیام تسلیت غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معزز مرحوم مغفور حجت الاسلام سید علی سیدین و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه کیش

با سلام و احترام فراوان

اندیشـــــــــه والا و زحمات مخلصانه دلیر مردانی که در عرصه پاسداشت و ترویج دین مبین اسلام و آموزش علوم دینی و قرآنی مسئولانه تلاش کرده اند همواره در یاد و خاطره دوستان و آشنایان آنها زنده و جاوید بوده و البته اجر زحمات خالصانه آنها نزد پروردگار مهربان محفوظ خواهد ماند. و آن هنگام که بانگ رحیل، کوچ بلند خدمتگزاری صدیق را خبر می دهد، همگان در سوگ عزیمت آرام این خادمان صدیق و عالمان متعهد اشک ریخته و در دل زحمات آنان را ارج می نهند.

حکمت الهی بر این قرار گرفته است تا جزیره کیش نیز فقدان انسان فرهیخته و مومنی صدیق را  به سوگ بنشیند که در مسند خدمتگزاری، مهر عبودیت حضرت حق بر دل و اندیشه گشودن گرهی بسته از کار خلق در سر داشت. غم سنگین و چشمان اشکبار دوستان از شنیدن خبر درگذشت این روحانی وارسته موید شخصیت و منش نیکوی ایشان است.

مرحوم مغفور حجت الاسلام سید علی سیدین نمونه شایسته یک روحانی دانا، متعهد و مردمی بود که چندین سال در لباس مقدس روحانیت در جزیره کیش به اقشار مختلف جامعه خدمت کرد و در برپایی باشکوه آیین های مذهبی و ترویج فرهنگ غنی دینی در میان نسل جوان خدمات ارزنده ای داشت. 

متاسفانه در پی شیوع پاندمی کرونا و در گذشت چند تن از هموطنانمان در جزیره کیش، این روحانی عزیز و گرانقدر نیز از میان ما رخت بربست تا روح بلندش در بارگاه امن الهی و در جوار رحمت حق آرام بیاساید. او که در دوران کوتاه عمر پرثمرش پیوسته از عشق و ارادت به مولای خویش دم میزد، در نهایت نیز در شب عید ولایت ایشان به دیار باقی شتافت تا این همزمانی تسکینی بر دل دردمند خانواده و دوستانش و گواهی بر خلوص محبت و ارادت وی به مولی الموحدین علی (ع) و خاندان عصمت و طهارت باشد.

ضمن قدردانی و گرامیداشت خاطره زحمات ارزشمند ایشان ،از خداوند یکتا برای آن مرحوم علو درجات دربهشت أعلا و مزید فضل ورحمت پروردگاربی همتا و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برای خانواده گرانقدر ایشان صبر و بردرباری خواستارم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19521
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.