• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

شباهت فرودگاه کیش به تاجگردون!

  • کد خبر : 19503
  • 15 مرداد 1399 - 6:56
شباهت فرودگاه کیش به تاجگردون!

فرودگاه کیش در حالی به تازگی عنوان بین المللی را دریافت کرده که چندین سال است این نام در تابلوی این فرودگاه وجود دارد و در خبرهای سازمانی نیز از این عنوان استفاده می شده است.

بیش از چندین سال بود که مردم گچساران نماینده شهر خود را دکتر خطاب می‌کردند و بنرهایی هم با لقب “دکتر” در سطح شهر منتشر می‌شد. غلامرضا تاجگردون با لقب “دکتر” دوره‌های نهم و دهم را در مجلس سپری کرد. در دوره یازدهم اوضاع که بیخ پیدا کرد به یک باره گفت که مدرکم مورد تایید وزارت علوم نیست!!

چندین سال است که فرودگاه کیش به اسم یک فرودگاه “بین‌المللی” شناخته می‌شود، حتی تابلو این فرودگاه نیز پیشوند “بین‌المللی” دارد. حالا در جلسه هیئت وزیران مورخ ۵ مرداد ۹۹ فرودگاه کیش به عنوان فرودگاه بین المللی تعیین شد!

اعتبارنامه تاجگردون در مجلس دوازدهم رد شد و یکی از مواردی که نمایندگان به آن اعتراض داشتند مدرک دکترای نماینده سابق گچساران و باشت بود اما اینجا برای اخذ عنوان “بین‌المللی” یک افتخار ثبت ‌شد و کسی نمی‌پرسد چرا تا به‌حال این عنوان در تابلوی فردگاه و متن و تیتر خبرها در منطقه آزاد کیش و حتی سایت فرودگاه کیش وجود داشته است؟

چنین اتفاقی برای مونسان نیز رخ داد. بعد از چندین سال که او در کیش دکترمونسان خطاب و نوشته می‌شد، بعد از انتصابش در ریاست میراث فرهنگی و گردشگری کشور مشخص شد که هنوز مدرک دکترایش را نگرفته است!

فرودگاه بین المللی کیش

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19503
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. متن بی ربطی بود گچساران حالت انفجاری دارد لطفا با چاشنی این بمب بازی نکنید .

    • باسلام.. کجا قرار منفجره بشه؟! .. ما که اینجایم خبری نیست.. غیر از جنگ روانی،دیگه چی می تونه باشه،پیام شما؟!

    • بشین بینم بابا.انفجاری.یه انگل کمتر مگه بجایی بر میخوره.راستی تهدید کرده بود مسلحانه اقدام خواهم کرد شکر زیادی خورده که بخواد از این غلطای گنده که درحد این حرفا هم نیست انجام بده

  2. بالاخره داماد کیش قبل از ترک پست و مقام باید افتخار بیافرینه. نمیشه دست خالی بدون هیچ دستاوردی این تیم پرافتخار خواهرزادگان روحانی کیش رو ترک کنن. در راستای دستاورد سازیه .

  3. آقای تاجگردون در تمام دوره ها با مدرک کارشناسی ارشد در انتخابات شرکت کردند.مدرک دکترا هم از بلژیک داشتند اما چون دانشگاه مورد نظر در لیست دانشگاه های وزارت علوم نبود، مدرک ایشان م.ورد قبول واقع نشد. ضمن اینکه حذف ایشان از مجلس کاملاً سیاسی بود. چرا که شورای نگهبان، شعبه ۱۲ و کمیسیون تحقیق ایشان رو تایید کرده بودند.