• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

پلمب میوه فروشی و سوپرمارکت گرانفروش

  • کد خبر : 19293
  • 16 تیر 1399 - 1:00
پلمب میوه فروشی و سوپرمارکت گرانفروش

اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش دو واحد صنفی سوپرمارکت و میوه فروشی را به علت گرانفروشی پلمب کرد.

عباس زارع رئیس اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش از برخورد قانونی با صنف های متخلف در جزیره کیش خبر داد و گفت: بر اساس نظارت های حداکثری و کنترل قیمت ها در بازار کیش، شنبه ۱۴ تیر یک واحد صنفی سوپر مارکت به علت گرانفروشی پلمب شد.

همچنین عباس زارع در خصوص بازدیدهای مستمر اداره نظارت و تنظیم بازار سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: در پی تداوم نظارت ها بر فعالیت اصناف در کیش و با حضور نماینده اداره اماکن جمعه ۱۳ تیر یک واحد صنفی میوه فروشی نیز به علت گرانفروشی پلمب شد.

زارع درباره مدت زمان پلمب صنف متخلف خاطر نشان کرد: زمان پلمب واحدهای صنفی بر اساس نوع تخلف و شیوه نامه های موجود متفاوت است و پلمب غرف متخلف با دستور سازمان منطقه آزاد کیش، توسط اداره اماکن انجام می شود.

وی با بیان این که بازرسین این مدیریت در سه ماه گذشته “فروردین تا ۱۵ تیر” از ۱۲هزار و ۳۷۲ غرف بازدید داشتند افزود: در این بازه زمانی با هدف پیشگیری و مقابله با گران فروشی و اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف مختلف در سطح جزیره کیش تاکنون ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

شایان ذکر است حفظ پلمب صنف متخلف بر عهده متصدی آن مجموعه است و هر گونه اقدامی در خصوص شکستن پلمب برابر ماده ۵۴۳ قانون مجازات اسلامی پیگرد قضایی دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19293
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.