• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کیش جزء بالاترین شهرهای دارای مبتلا به کرونا در هرمزگان است

  • کد خبر : 19176
  • 01 تیر 1399 - 0:15
کیش جزء بالاترین شهرهای دارای مبتلا به کرونا در هرمزگان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: به ترتیب شهرستانهای بندرعباس میناب، رودان خمیر بندرلنگه و کیش بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا را دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اگر بخواهیم به شکل کنونی خدمات دهی به بیماران کرونا را در استان ادامه دهیم به یک هزارو ۵۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

دکتر حسین فرشیدی روز شنبه اظهار داشت: به ترتیب شهرستانهای بندرعباس میناب، رودان خمیر بندرلنگه و کیش بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا را دارند.

وی ادامه داد: همه افراد تا جایی که امکان دارد از خانه خارج نشوند و در صورت خروج از منزل استفاده از ماسک را برای خود و اعضا خانواده اجباری دانسته و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان داشت: با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی می‌توان فعالیت اقتصادی را هم انجام داد و چنانچه تخلفی در این زمینه مشاهده شود برخورد قانونی انجام می‌شود.

فرشیدی همچنین تاکید کرد: رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک برای مغازه‌ها و اداره‌ها اجباری است که در صورت تخطی با برخورد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی روبه‌رو می‌شوند و این برخورد ممکن است به تعطیلی هم بینجامد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19176
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.