• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نماز جمعه در کیش بعد از ۳ ماه برگزار شد/ انتقاد حسن زاده از وضعیت حجاب و گرانی

  • کد خبر : 19128
  • 24 خرداد 1399 - 17:12
نماز جمعه در کیش بعد از ۳ ماه برگزار شد/ انتقاد حسن زاده از وضعیت حجاب و گرانی

نماز عبادی -سیاسی جمعه پس از وقفه‌ای سه ماهه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضوابط بهداشتی در مسجد خاتم کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص مدیریت ویروس کرونا بحمدالله با همکاری مردم نجیب ایران بالاخص کیش در دوران قرنطینه خیلی موفق عمل کرده و ما قدردان مردم ، مسئولین ، کادر درمانی و این نظام مقدس هستیم و مردم باید همچنان توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی افزود: مساجد و مصلا های نماز جمعه جزء اولین فضاهایی بود که برای حفظ سلامت مردم فعالیت خود را متوقف کردند و از آخرین مراکزی بود که بتدریج بازگشایی شدند و این موجب افتخار مؤمنین است.

امام جمعه کیش اظهار داشت: در جزیره کیش همچون سراسر کشور رزمایش همدلی و مواسات توسط مردم و گروههای جهادی با محوریت مساجد بحمدالله خیلی خوب برگزار شد و از همه خیرین و عزیزانی که در این راستا قدمی برداشتند تشکر می کنم.

حسن زاده در ادامه به موضوع حجاب در کیش پرداخت و عنوان کرد:حجاب متاسفانه امروز وضعیت نامناسبی دارد و مؤمنین و والدین ازین بابت نگرانند که این نگرانی بجاست و اظهار میکنند این وضعیت با نظام اسلامی سازگاری ندارد.

وی افزود: حجاب در جامعه حفظ شخصیت زن است و اسلام با حجاب به دنبال پرورش زنان کارآمد و جدیست و علاوه بر اینکه یکی از ضروریات دین و دستور اسلام و قرآن است ، امروز قانون مجلس شورای اسلامی است و اجرای آن از وظایف حاکمیتی مسئولین است، در این نظام اسلامی حفظ حجاب بر همه حتی غیر مسلمان واجب و عدم رعایت آن قانون گریزی و دهن کجی به قانون است.

امام جمعه کیش به وضعیت گرانی نیز ورود کرد و گفت: گرانی های افسار گسیخته اخیر در بازارهای مختلف و کالاهای اساسی مردم را بسیار آزار می دهد و فشار مضاعفی بر آسیب دیدگان کرونا آورده که به مسئولین عرض میکنم بفکر مردم باشید…

وی افزود: در این سال پایانی دولت دولتمردان باید به گونه ای عمل کنند که مردم فکر نکنند آنها کشور را رها کرده اند!!کشور را رها نکنید و اقدام کنید که پیچ این گرانی ها به دست شماست.

حسن زاده در پایان گفت: به مجلس تازه نفس و جوان و انقلابی یازدهم عرض میکنیم که با هدف گیری درست و دقیق و اقدامات نقطه زن و راهگشا اولویت‌های اصلی را در رفع مشکلات معیشتی فهرست کرده برای آن راهکارهای مؤثر و کارگشایی بیندیشید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19128
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.