• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مقدمات ایجاد شهر هوشمند با مشارکت منطقه آزاد کیش و نیروی انتظامی کلید خورد

  • کد خبر : 19092
  • 21 خرداد 1399 - 13:48
مقدمات ایجاد شهر هوشمند با مشارکت منطقه آزاد کیش و نیروی انتظامی کلید خورد

مشاور فرمانده ناجا از مقدمات ایجاد شهر هوشمند با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش به منظور تسهیل خدمت به مردم خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، جلسه ای با محوریت هوشمند سازی ارائه خدمات پلیس کیش با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سردار سعید منتظرالمهدی مشاور فرماندهی ناجا و هیات همراه، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی و حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش دوشنبه نوزدهم خرداد در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

سردار “سعید منتظرالمهدی” ضرورت تسریع، تصریح و تسهیل در ارائه خدمات بی منت به مردم را مورد تأکید فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: با ایجاد بسترهای لازم برای هوشمند سازی پلیس با هدف افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه این مهم تحقق می یابد.

منتظرالمهدی ادامه داد: با فراهم شدن بستر جدید و هوشمند سازی پلیس، متقاضیان می توانند با یک بار احراز هویت از تمام خدمات ارائه شده توسط پلیس در بستر اینترنت بهره مند شوند.

وی افزود: تسریع در اجرای طرح هوشمند سازی پلیس در بسترمجازی و با استفاده از ظرفیت اپلیکیشن“پلیس من” در روند ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان گرامی از اهداف این طرح بوده که تسریع، تصریح و تسهیل در ارائه خدمت بی منت به مردم را در پی دارد.

مشاور فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: تسهیل در ارائه خدمات گذرنامه، استعلام ممنوع الخروجی، مالیات، چک های برگشتی، استعلام خودروهای سرقتی و مانیتورینگ گشت های پلیس، ثبت درخواست فوریتهای ۱۱۰ پلیسی از جمله خدماتی است که با راه اندازی ایلیکیشن “پلیس من” در بستر اینترنت و به صورت غیر حضوری به مردم ارائه خواهد شد و بزودی با ابلاغ رئیس پلیس کشور توسط معاونت فاوا نیروی انتظامی عملیاتی می گردد.

پیشگامی پلیس درهوشمندسازی قابل تقدیر است

در ادامه این جلسه “غلامحسین مظفری” مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای مقتدر ناجا که به عنوان سرمایه های ارزشمند در کشور هستند گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی امنیت در کشور است که با فراهم کردن امنیت اجتماعی، آرامش خاطر تمام خانواده ها را در این جزیره تضمین کرده است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت هوشمند سازی در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: امروز هوشمند سازی یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است و باید همراه با پیشرفت تکنولوژی گام های موثری برداریم.

مظفری با بیان این که جزیره کیش از پتانسیل ها و ظرفیت های خوب و قابل توجهی برخوردار است اظهار داشت: جزیره با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در این منطقه می تواند به عنوان یک الگو سرآمد هوشمند سازی در کشور مطرح شود.

وی تحریم ناجا توسط آمریکا را نشان از کارآمدی و خدمت رسانی پلیس به مردم عنوان کرد و گفت:ارگان و نهادی که در جمهوری اسلامی خدمت بیشتری به مردم جامعه کند مورد تحریم کشور آمریکاه قرار می گیرد که این نشان از خدمت صادقانه نیروی انتظامی به مردم کشور است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش راهبردها و استراتژی های سازمان منطقه آزاد کیش را خدمت صادقانه به مردم، شفافیت، مردم داری، و پاک دستی و حمایت از سرمایه گذاران توانمند برشمرد و خاطر نشان کرد: با پیشرفت اقدامات صورت گرفته در بخش فیبر دوم جزیره کیش، این مهم زیر ساخت اصلی برای توسعه شهر هوشمند به شمار می رود و یکی از اولویت های مهم این سازمان پلیس کیش است.

در حاشیه این دیدار؛ مقدمات ایجاد شهر هوشمند با مشارکت منطقه آزاد کیش و نیروی انتظامی در راستای هوشمند سازی پلیس از جمله مواردی بود که با حضور مسئولین در سازمان منطقه آزاد کیش کلید خورد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19092
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.