• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

امیری خراسانی: امکان برگزاری همه بازی های لیگ برتر در کیش وجود ندارد

  • کد خبر : 18935
  • 24 اردیبهشت 1399 - 1:42
امیری خراسانی: امکان برگزاری همه بازی های لیگ برتر در کیش وجود ندارد

در پی انتشار خبری مبنی بر ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال در کیش، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات کیش می گوید برگزاری همه مسابقات لیگ برتر در این جزیره امکان پذیر نیست.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ورزش سه، یکی از موضوعاتی که درباره برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال از سوی ستاد مبارزه با کرونا مطرح شده، برگزاری متمرکز رقابت ها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، است. در این راستا جزیره کیش به عنوان گزینه اصلی میزبانی از ادامه لیگ مطرح شده که البته این مساله حواشی زیادی در پی داشته. طبیعتا از آنجایی که جزیره کیش یک زمین اصلی برای مسابقات دارد، برگزاری همه بازی های لیگ در مدت ۴۰ روز در این ورزشگاه امکان پذیر نیست و واکنش هایی به این موضوع بوده است.

در چنین شرایطی با محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات جزیره کیش همکلام شدیم. او نیز اعتقاد دارد کیش نمی تواند میزبان همه مسابقات باقیمانده لیگ برتر باشد اما از برگزاری تعدادی از مسابقات در جزیره استقبال می کند. امیری در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” در این خصوص گفت: قطعا برگزاری همه مسابقات باقی مانده از لیگ برتر در جزیره کیش امکان پذیر نیست. ما در جزیره یک زمین اصلی و یک زمین تمرینی داریم که قطعا با یک حساب سرانگشتی هم می شود فهمید امکان برگزاری تمرینات و مسابقات هر ۱۶ تیم لیگ برتری در این دو زمین وجود ندارد. بحث این بود که اگر شرایط به سمتی رفت که بازی ها در برخی شهرهای جنوبی ایران متمرکز شود، کیش هم امکان پذیرایی از برخی مسابقات را دارا است. 

او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: شهرهایی مثل کیش، بندرعباس، بوشهر و … که وضعیت سفید کرونایی دارند می توانند به صورت مشترک میزبان مسابقات لیگ برتر باشند اما تا جایی که من در جریانم همین موضوع هم رسمی نیست و در حد گمانه زنی است. 

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات جزیره کیش پرسیدیم در پاسخ به این سوال که در صورت تصمیم به برگزاری مسابقات چگونه می توانند با فدراسیون فوتبال همکاری کنند؟، پاسخ داد: کیش مثل بقیه رویدادهای بین المللی و ملی که در گذشته میزبانی کرده، این آمادگی را دارد که پذیرای جامعه ورزش باشد اما قطعا نمی شود همه بازی ها را در جزیره برگزار کرد و همه مسئولان ورزش هم بر این امر واقف هستند.

امیری در ادامه افزود: ما اصلا دوست نداریم در این ماجرا شواف کنیم و به عبارتی به دنبال بزرگ کردن خودمان نیستیم اما قطعا فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون ها اگر کمکی بخواهند با افتخار انجام می دهیم. ما هرگز دوست نداریم فقط به خاطر رفع تکلیف کاری را انجام دهیم.

وی درباره وضعیت چمن ورزشگاه المپیک کیش تاکید کرد: چمن ورزشگاه المپیک اکنون در بهترین شرایط قرار دارد. ما از آبان ماه چمن را به سمت ترمیم بردیم و الان زمین شماره یک در بهترین وضعیت قرار گرفته است. 

امیری صحبت های خود را اینطور به پایان برد: پیشنهادم این است که اگر زمانی ماجرا به این رسید که بازی ها را به صورت متمرکز برگزار کنند، چند شهر که در وضعیت سفید هستند مشخص شوند و تیم ها در آنجا کمپ و اردو برگزار کنند. کیش هم در این شرایط می تواند یکی از اماکنی باشد که پذیرای کمپ برخی تیم های لیگ برتری و مسابقات و تمرینات شان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18935
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.