• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

پایان قرنطینه و آغاز پروازها قبل از خرداد

  • کد خبر : 18885
  • 18 اردیبهشت 1399 - 0:39
پایان قرنطینه و آغاز پروازها قبل از خرداد

مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش با اعلام اینکه احتمالا چند روز مانده به پایان اردیبهشت بتوانیم بحث بازگشایی پروازها را داشته باشیم، گفت: با آزادسازی پروازها قرنطینه خانگی نیز لغو خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، علی عرب در گفتگوی خبری ساعت ۱۷ سیمای کیش، گفت: از چهار هفته گذشته بر اساس مصوبه شورای سلامت تاکنون ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از کیشوندان به جزیره بازگشتند و تعداد اندکی از کیشوندان در نوبت برگشت قرار دارند.

وی افزود: براساس آخرین مصوبه شورای سلامت کیش زمان بازگشایی هتل ها از اول خرداد خواهد بود و براین اساس با انجام مکاتبات اداری و اخذ مجوز احتمالا چند روز مانده به پایان اردیبهشت بتوانیم بحث بازگشایی پروازها را داشته باشیم تا هتل ها و آژانس های مسافرتی بتوانند برای فروش بلیت و تورها فرصت کافی داشته باشند.

علی عرب گفت: بیش از ۱۴ روز است که از مبادی مشهد ، شیراز ، اصفهان و در هفته جاری از کرمان و گیلان به جزیره کیش پرواز برقرار شده است و پرواز تهران و بندرعباس نیز روزانه درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاههای کیش گفت: با آزادسازی پروازها قرنطینه خانگی نیز لغو خواهد شد.

وی درخصوص پیشرفت باند جنوبی و ترمینال جدید فرودگاه کیش، گفت: این دو پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه شدند و از هفته گذشته با ورود پرسنل این دو پروژه به جزیره ان شالله در آینده نزدیک روند ادامه فعالیت پروژه ها آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18885
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.