• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

ساختمان جدید بهزیستی کیش باحضور وزیرتعاون افتتاح شد

  • کد خبر : 1888
  • 11 آذر 1395 - 16:33

استاندارد سازی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مدد جویان بهزیستی و اجرای طرح های متعدد توانمند سازی مدد جویان با ایجاد کارگاههای مختلف و ارائه خدمات مشاوره ای از جمله اهداف تاسیس ساختمان جدید بهزیستی در کیش است.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز:

در نخستین روز از ماه ربیع الاول و به مناسبت فرا رسیدن هفته معلولان ساختمان جدید بهزیستی کیش در مراسمی با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، دکتر محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کل کشور، دکتر مونسان ریس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی بهره برداری از ساختمان جدید بهزیستی کیش آغاز شد.

دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با تقدیر از فعالیت و حمایت های گسترده سازمان منطقه آزاد کیش در جهت اجرای طرح های توانمند سازی مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد تاکید کرد: تعامل و همدلی مدیران و روحانیون و انسجام ذهنی این دو گروه در جزیره کیش منشاء برکات فراوانی برای جامعه بوده است و سبب شده تا روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی در افراد تقویت شده و در سطح جامعه نمود آشکار داشته باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از ارتقاء اداره بهزیستی کیش خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت های رو به رشد بهزیستی کیش و تلاش مسئولان برای ارتقاء این اداره با هدف استاندارد سازی خدمات ارائه شده به جامعه هدف، روند پیوستن بهزیستی کیش به ادارات زیر مجموعه استان تهران انجام شده و موجب خوشحالی است که در نخستین روز از ماه پر برکت ربیع الاول و همزمان با گشایش ساختمان جدید بهزیستی کیش این خبر مسرت بخش را به ساکنان این منطقه اعلام کنیم.

استاندارد سازی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مدد جویان بهزیستی و اجرای طرح های متعدد توانمند سازی مدد جویان با ایجاد کارگاههای مختلف و ارائه خدمات مشاوره ای از جمله اهداف تاسیس ساختمان جدید بهزیستی در کیش است.

لازم به ذکر است ساختمان جدید بهزیستی کیش در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با زیر بنای یک هزار و ۸۸۰ متر مربع، در ۵ طبقه ساخته شده است که شامل بخش های مختلفی از جمله اتاق مشاوره، کارگاه های گفتار درمانی، کار درمانی و آب درمانی، اورژانس اجتماعی و بخش های پیشگیری و توانبخشی است. ۱۲کارشناس نیز مسئولیت ارائه خدمات استاندارد به مدد جویان را بر عهده دارند.

اداره بهزیستی کیش در حال حاضر ۱۱۵ مدد جو را تحت پوشش دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1888
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.