• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس

  • کد خبر : 18808
  • 09 اردیبهشت 1399 - 16:52
پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

فرا رسیدن “روز ملی خلیج فارس” برتمامی هموطنان عزتمند به ویژه ساحل نشینان نواحی جنوبی ایران عزیز و ساکنان خونگرم جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد.

۱۰ اردیبهشت که به نام ” روزخلیج فارس” مزین شده سندی ماندگار و نماد روشنی از هویت پرشکوه و تاریخ افتخار آمیز ملت بزرگ ایران است تا دشمنان هر گمان باطلی را برای خدشه دارکردن هویت و تحریف تاریخ کهن این سرزمین پهناور از سر بیرون کنند.

ملت غیور ایران در طول تاریخ غرورآفرین خویش صیانت از خلیج فارس را وظیفه ملی خود دانسته است و هرگز اجازه نخواهد داد این منطقه جایگاه نا اهلان شود.

آبراهه ای استراتژیک که حفظ آن از نگاه خصمانه متجاوزان بی تردید مرهون تلاش و ایثارگری های مردمان آزاد و سرافرازی است که یاد و خاطره جانفشانی هایشان در خاطره ایرانیان جاودانه خواهد ماند.

جزیره کیش نیز به عنوان یکی از جزایر مهم ایرانی این کرانه پارسی و نخستین منطقه آزاد کشور، می کوشد تا با بهره مندی از پتانسیل های ارزشمند منطقه و توسعه همه جانبه، نقش ماندگار و موثری در رونق اقتصادی کشور و دستیابی به منافع بلند مدت این آبراهه بین المللی داشته باشد.

با تبریک این روز فرخنده، فرصت را مغتنم شمرده و خاطره مجاهدت های شهیدان والامقامی که با نثارخون خویش در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادگی کردند را گرامی میداریم . 

 امید است جوانان با انگیزه و آینده سازان این سرزمین کهن با استواری و کوشش خستگی ناپذیر، از این میراث گرانبها پاسداری کرده و با حفظ اصالت و هویت آن، موجب سربلندی ایران و شرمساری دشمنان میهن اسلامی مان شوند.

غلامحسین مظفری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18808
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.