• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مظفری: تامین منابع مالی و مدیریت بودجه از اولویتهای منطقه آزاد کیش است

  • کد خبر : 18801
  • 08 اردیبهشت 1399 - 16:46
مظفری: تامین منابع مالی و مدیریت بودجه از اولویتهای منطقه آزاد کیش است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: روش های تامین منابع مالی، کنترل هزینه و مدیریت بودجه از اولویتهای این منطقه برای عبور از شرایط فعلی و کمک به دولت است.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امو بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش غلامحسین مظفری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی خلبان در نشستی با  مدیرعامل و  مدیران شرکت هواپیمایی کیش با اشاره به مشکلات مالی ناشی از تحریم ها و شیوع  ویروس کرونا  گفت: از نظر بودجه سال سخت را  در پیش داریم و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال روش های تامین منابع مالی و کنترل هزینه و مدیریت بودجه هستیم تا بتوانیم در این زمینه به دولت هم کمک کنیم.

وی ضمن تبریک روز جهانی خلبان به ویژه خلبانان و کادر پروازی شرکت هواپیمایی کیش که به گفته وی، در شرایط شیوع کرونا مسئولانه در جهت برقراری پروازهای این شرکت با رعایت کامل شرایط بهداشتی در راستای ارایه خدمات شایسته به مسافران تلاش می کنند، زحمات این شرکت را ارج نهاده، و از ایثارگری های آنان تشکر و قدردانی کرد.

مظفری  گفت: همزمان با نخستین روزهای شیوع این بیماری، هواپیمایی کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و فراهم نمودن آسایش و اطمینان خاطر برای متقاضیان بازگشته از سفر خدمات شایسته ارایه کرده است.

  وی همچنین از  انتقال نزدیک به یکصد تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی،کادر پزشکی، کیشوندان و مدیران مستقر در جزیره از پنج استان کشور؛ تشکر و قدردانی کرد .

مظفری  ورود هواپیمایی کیش به بورس، توسعه ناوگان هوایی، برطرف کردن نقاط ضعف و بررسی بازارهای جدید را از جمله برنامه در دست اقدام  سازمان منطقه آزاد کیش ذکر کرد و از حفظ ایمنی، توجه و رعایت توصیه های بهداشتی درکیش ایر قدردانی کرد.

غلامحسین مظفری کیش را الگویی موفق در مبارزه با ویروس کووید۱۹ معرفی کرد و گفت: این منطقه تا کنون از بیماری کرونا پاکسازی نشده است ولی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازگشت جزیره زیبای کیش به شرایط قبلی باشیم.

 در این نشست، مدیر عامل هواپیمایی کیش ضمن تشکر و قدرانی از اقدامات پیشگیرانه سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه  علیه ویروس کرونا در سطح جزیره کیش؛ گفت: خوشبختانه در هواپیمایی کیش هم زمان با پروازهای منتهی به کیش، در خصوص ارتقای توانمندی این شرکت اقدامات موثری صورت گرفته است تا بتوانیم در کنار سازمان منطقه آزاد کیش از این بحران با موفقیت عبور کنیم.

فرزانه شرفبافی افزود: ضدعفونی و استریل ناوگان هوایی پس از هر پرواز، رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازها از جمله اقدامات صورت گرفته توسط هواپیمایی کیش است.

وی گفت: در شرایط بحرانی حاکم بر کشور توانستیم با همیاری و همراهی دیگر دستگاه های اجرایی در راستای ارایه خدمات شایسته به کیشوندان گام های موثری را در این زمینه برداریم.

شرکت هواپیمایی کیش درسال ۱۳۷۰ تاسیس شد. این شرکت پس از ثبت و دریافت مجوزهای قانونی به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش و در قالب یک شرکت سهامی خاص، فعالیت خود را از خرداد ماه همان سال با دو فروند هواپیمای اجاره ای شروع کرد.

کیش ایر،  دارای ۷ فروند هواپیمای بوئینگ MD و ۲ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ۲ فروند ایر باس A۳۲۱ است و با تمام خصوصیات و استانداردهای لازم بین المللی، یکی از شرکت های عضو IATA (یاتا) و اولین شرکت داخلی دارنده گواهینامه IOSA (آیوسا) است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18801
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.