• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ارتش، مظهر شجاعت و آیینه تمام نمای رشادت‌ در کشور است

  • کد خبر : 18736
  • 29 فروردین 1399 - 18:45
ارتش، مظهر شجاعت و آیینه تمام نمای رشادت‌ در کشور است

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین، گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

سرهنگ” علی اصغر جمالی” طی پیامی؛ فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه، سالروز حماسه آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان سلحشور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود به روح پرفتوح امام راحل و ارواح طیبه شهدا و سلام به رهبر مسلمانان جهان و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و سلام و درود بیکران به دلاورمردان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و تمام آنانی که در آزمون عهد وفادار ماندند و در راه صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر و جان دادند.

روز ۲۹ فروردین هر سال که با ابتکار امام راحل به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است یادآور وفاداری ارتشی‌ها به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان و تمامیت ارضی این مرز و بوم است.

تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ارتش و ارتشیان غیور، جان بر کف و ایثارگر به خود می‌بالد و امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاورمردان الهی در پاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و ایثارگری‌های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب نموده‌اند که به روح و روان همه آنان درود و صلوات می‌فرستیم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایثار، دلیری و شجاعت و آیینه تمام نمای رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند؛ آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند و با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌ حضرت سیدالشهدا(ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

این روز بزرگ را بر تمام ارتشیان قهرمان اعم از فرماندهان، رزمندگان و کارکنان و خانواده محترم ایشان و به ویژه خانواده معظم شهدای ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق در ماموریت‌های محوله از سوی مقام معظم ولایت و فرماندهی معظم کل قوا را آرزومندم

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش

سرهنگ علی اصغر جمالی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18736
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.