• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

۶۱ هزار تماس تلفنی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در سال ۹۸

  • کد خبر : 18416
  • 27 اسفند 1398 - 5:00
۶۱ هزار تماس تلفنی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در سال ۹۸

رئیس مرکز فوریت های پلیس کیش با اشاره به اینکه رکن اصلی امنیت مردم هستند گفت : از ابتدای سال تا کنون ۶۱ هزار تماس تلفنی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ صورت گرفته است.

به گزارش کیشوند نیوز، ستوان ” احمد سپانلو” در تشریح جزئیات این خبر افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۱ هزار نفر از شهروندان و مسافران با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این جزیره تماس تلفنی برقرار کردند که نسبت به مشابه سال گذشته حدود %۲۶ تماس ها با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ افزایش داشته است که البته این افزایش تماس ها مربوط به تماس های راهنمایی و ارشاد از پلیس بوده و قطعاً بیانگر ایجاد تعامل و افزایش اعتماد امداد خواهان و مخاطبین محترم با پلیس بوده است.

وی افزود: از ۶۱ هزار تماس در سال جاری بیش از ۲۱ هزار تماس منجر به اقدام پلیسی و حضور مامورین در صحنه گردیده و تعداد بیش از ۴۰ هزار تماس ها مربوط به اخذ راهنمایی و ارشاد و مشاوره از پلیس بوده که این اتفاق مهم نیز بیانگر حل و فصل بیشتر تماس ها به صورت تلفنی و بدون حضور پلیس در صحنه است.

سپانلو بیان داشت: در پایش های انجام شده توسط مرکز پایش کشوری در خصوص رضایت و یا عدم رضایتمندی از پلیس، شهروندان در حوزه اپراتور ۱۱۰ ، رضایت ۱۰۰ درصدی و در حوزه واحد های عملیاتی و اجرایی رضایتمندی ۹۵ درصدی حاصل گردیده است.

رئیس مرکز فوریت های پلیس کیش با بیان این که مشارکت و همراهی مردم در تولید امنیت امری انکار ناپذیر است از شهروندان خواست ؛ در صورت رویت هرگونه ناهنجاری و اخلال در امنیت آرامش توسط هنجارشکنان و مخلان امنیت جامعه با شماره ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18416
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.