• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

رضایتمندی ۹۳ درصدی مردم از پلیس ۱۱۰ کیش/ ۳۰۰ تماس روزانه با پلیس ۱۱۰

  • کد خبر : 10035
  • 25 اسفند 1396 - 18:13
رضایتمندی ۹۳ درصدی مردم از پلیس ۱۱۰ کیش/ ۳۰۰ تماس روزانه با پلیس ۱۱۰

رئیس مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ کیش با تاکید بر رضایتمندی ۹۳ درصدی مردم از این مرکز گفت: روزانه بالغ بر ۳۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ کیش گرفته می شود که ۴۰ مورد به ماموریت می انجامد.

ستواندوم احمد سپانلو به اینکه مرکز پلیس ۱۱۰ کیش به صورت رسمی از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: هم اکنون سه خط تلفن ثابت شبانه روز آماده خدمات رسانی به کیشوندان است که برحسب شرایط مانند ایام نوروز این خطوط افزایش یا کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۲۰۰ تا ۳۰۰ تماس با مرکز ۱۱۰ کیش برقرار می شود که بیشتر این تماس ها با محور جرائم مالی و اقتصادی استوار است افزود: حدود ۳۰ الی ۴۰ تماس از موارد یاد شده به ماموریت می انجامد و باقی تماس ها که در حوزه های ارشادی، راهور و مشاوره است به مراجع خاص خود ارجاع می شود.

رئیس مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به ۹۳درصد میزان رضایتمندی مردم از پلیس ۱۱۰ تاکید کرد: در نظرسنجی های ارائه شده توسط واحدهای نظر سنجی در کیش و مرکز تهران در خصوص نحوه ارائه خدمات پلیس، نحوه برخورد و قاطعیت در انجام ماموریت، نحوه برخورد اپراتور در هنگام تماس و سرعت در عملیات میانگین رضایتمندی مردم در بخش پاسخگویی اپراتورها ۹۸ درصد و واحد عملیات ۹۰ درصد بوده است که در کل میانگین ۹۳ درصد رضایتمندی مردمی از پلیس ۱۱۰ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه پلیس ۱۱۰ برنامه های عملیاتی در مهار جرائم را به دو بخش فوریتی و غیر فوریتی تقسیم کرده است اضافه کرد: مباحث فوریتی به مواردی اطلاق می شود تاخیر پلیس در صحنه موجب بروز خسارت های جانی، مالی و معنوی به فرد و اجتماع می شود مانند درگیری، نزاع شدید خیابانی یا خانوادگی که ممکن است منجر به رخداد ناگوار شود یا تصادفات خطرناک منجر به جرح و فوت.

ستواندوم سپانلو با تقدیر از همکاری های مردمی در جزیره کیش افزود: فرهنگ بالای کیش موجب شده است تا مردم پلیس را از خود و مایه امنیت و آرامش دانسته و با نیروی انتظامی همکاری شایسته و قابل تقدیری داشته باشند.

رئیس مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ کیش با اشاره به اینکه سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ نیز فعال است افزود: شهروندانی که به هر دلیل تمایل به اطلاع رسانی تلفنی ندارند می توانند اطلاعات خود را بدون درج هر گونه نام واطلاعات شخصی به شماره ۱۱۰ پیامک کنند و مطمئن باشند که در کوتاهترین زمان به پیام ها رسیدگی می شود و پس از رسیدگی به فرد پیام دهند اطلاع داده می شود که به درخواست وی رسیدگی شده و نتیجه لازم کسب شده است.

سپانلو با تاکید بر اینکه در ایام نوروز پلیس ۱۱۰ با تمام توان آماده دریافت تماس های مردمی و خدمات رسانی در حوزه های مختلف پلیس است اظهار کرد: براساس تدابیر فرماندهی انتظامی ویژه کیش، کانکس های پلیس در مکان های شلوغ مانند مرجان، اسکله تفریحی، کشتی یونانی و ورودی بندر مستقر است و آماده دریافت اطلاعات مردمی و خدمت رسانی به گردشگران و کیشوندان است.

رئیس مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ کیش در پایان خاطر نشان کرد: در صورت بروز هر گونه بحران که نیاز به همکاری ارگان های دیگر علاوه بر پلیس باشد تمام ارگان های حمایتی و امداد مانند اورژانس، هلال احمر، بسیج و سپاه، آتش نشانی و خدمات شهری در تعامل با یکدیگر بوده و آماده امداد رسانی خواهند بود و از این حوزه هیچگونه نگرانی متوجه شهروندان نباشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10035
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.