• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

متلاشی شدن باند ۶ نفره سارقان با ۴۱ فقره سرقت

  • کد خبر : 18377
  • 21 اسفند 1398 - 4:29
متلاشی شدن باند ۶ نفره سارقان با ۴۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ویژه کیش از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای و اعتراف آنان به ۴۱ فقره سرقت در این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این باره، گفت: با تشدید اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با همت کارکنان کلانتری انقلاب و فجر این فرماندهی، بررسی تخصصی موضوع سرقت از مشاعات ساختمان های مسکونی در دستور کار پلیس کیش قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل تحقیقات اولیه، مشخص شد که سارقان اقلامی چون دوچرخه، پمپ آب، کپسول گاز و لوازم کولر گازی را که بدون رعایت اصول ایمنی در مشاعات واحدهای مسکونی قرار گرفته است سرقت و به فروش می رساندند.

این مقام ارشد انتظامی در جزیره کیش تأکید کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تکمیل تحقیقات تخصصی، ۶ نفر در ۲ باند حرفه ای ۳ نفره سرقت متشکل از ۲ سارق و یک مالخر با هماهنگی و حمایت مرجع قضائی دستگیر  و متلاشی شدند.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه هر ۶ نفر عضو این ۲ باند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی و مرجع  قضائی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: در انجام بازجویی های پلیس و با توجه به اسناد و مدارکی که در روند تحقیقات پلیس به دست آمد، اعضای این باند ها به سرقت از مشاعات ساختمان ها اعتراف کردند.

رئیس پلیس کیش با بیان اینکه اعضای این باند با صدور قرار مناسب تحویل زندان شدند، گفت: نوع مبلمان شهری جزیره، بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای مکرر پلیس و عدم استفاده از وسایل ایمنی مناسب در پیشگیری از سرقت، مهم ترین زمینه بسترساز وقوع این گونه جرایم است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از تمامی شهروندان درخواست کرد که در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18377
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.