• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کرونا در کیش قربانی گرفت/ سفر تفریحی به کیش ممنوع شد

  • کد خبر : 18351
  • 18 اسفند 1398 - 15:26
کرونا در کیش قربانی گرفت/ سفر تفریحی به کیش ممنوع شد

حسن جلالی یکی از سه بیمار کرونایی که در بخش مراقبت‌های مخصوص بیماری‌های تنفسی در بیمارستان کیش بستری بود، صبح روز شنبه فوت کرد.

دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش در رابطه با آخرین وضعیت آماری ویروس کرونا در جزیره کیش تا روز شنبه ۱۷ اسفند گفت: تاکنون ۲۷ بیمار مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری شده‌اند، از این تعداد ۱۴ نفر با حال خوب ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ مورد بیمار بستری هستند که دو مورد تحت درمان هست و احتمالاً در روزهای آینده یکی دیگر از بیماران ترخیص خواهد شد، متاسفانه امروز به‌علت وخامت یکی از بیماران دار فانی را وداع گفت.

موافقت سازمان هواپیمایی کشور با لغو موقت پروازها به کیش

بعد از درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از علی عابدزاده معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور مبنی بر محدود کردن پروازهای کیش تنها با پنج شهر تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس و مشهد با هواپیمایی کیش ایر و صرفاً برای ضرورت و رفت‌و آمد کیشوندان، عابدزاده به این درخواست پاسخ مثبت داد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در و در نامه‌ای به خانم شرفبافی مدیرعامل کیش ایر عنوان کرد:

بنا به درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وبه‌منظور مدیریت کنترل بیماری ناشی از ویروس کرونا و انجام پروازهای محدود از روز دوشنبه مورخ ۱۹/۱۲/۹۸ توسط این شرکت صرفاً جهت امور ضروری صورت گیرد.

مقتضی است دستور فرمایید از هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش خودداری نموده و بلیط‌ها صرفاً برای کیشوندان و کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود گردد و آمار پروازها به تفکیک هر پرواز و به صورت روزانه برای این سازمان اعلام گردد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18351
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.