• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

از تعطیلی کنسرت ها تا ممنوعت قلیان؛ تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در کیش

  • کد خبر : 18265
  • 04 اسفند 1398 - 16:02
از تعطیلی کنسرت ها تا ممنوعت قلیان؛ تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در کیش

در جزیره کیش همچون دیگر شهرهای کشورمان تمهیداتی برای مقابله با ورود ویروس کرونا در کیش گرفته شده است.

بر این اساس سازمان منطقه آزاد کیش در اطلاعیه‌ای خبر از کنسل شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری این جزیره را تا ۹ اسفند داد.

در این اطلاعیه آمده است:

به‌منظور صیانت از سلامت ساکنین و گردشگران جزیره کیش، تمامی برنامه‌ها، نشست هنری و سینمایی در سالن سینما لبخند و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش و تالار شهر تا پایان هفته، ۹ اسفند برگزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است هدف از این اقدام، جلوگیری از تجمع ساکنین و گردشگران در برنامه‌های هنری، سینمایی و کنسرت در جزیره کیش است که تداوم این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذیصلاح خواهد بود.

عرضه قلیان در کیش ممنوع شد

رئیس مرکز توسعه سلامت از ممنوعیت عرضه قلیان در رستوران ها ، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و …. از امروز ۴ اسفند در کیش خبر داد.

دکتر رضانیا ‌در خصوص نقش قلیان در انتشار کروناویروس گفت: قلیان توان انتقال تمام عفونت‌های دستگاه تنفسی از جمله کرونا ویروس را دارد.

شایان ذکر است با توجه به حساسیت موضوع در صورت عدم رعایت موارد فوق با متخلفین برخورد قانونی صورت میگیرد.

 

همچنین طبق اطلاعیه گردشگری سازمان منطقه آزاد #کیش پیرو اطلاعیه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد و نظر به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از سلامت آحاد جامعه ضمن تشکر از همکاری کلیه دست اندرکاران مراکز گردشگری به اطلاع میرساند برنامه کلیه جنگهای شبانه، کشتی ها و شناورهای تفریحی و کنسرتها از تاریخ چهارم اسفند تا پایان هفته جاری تعطیل می باشد. بدیهی است تداوم‌این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذیصلاح خواهد بود.

تعطیلی کلاسهای ورزشی

موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش عنوان کرد که در راستای مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا به منظور آرامش خاطر ورزشکاران و خانواده هایشان کلیه کلاسهای آموزشی و برنامه های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18265
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.