• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

فراخوان جایزه ادبی کیش با گرایش “داستان کوتاه جنوب”

  • کد خبر : 18251
  • 03 اسفند 1398 - 4:30
فراخوان جایزه ادبی کیش با گرایش “داستان کوتاه جنوب”

اولین رویداد جایزه ادبی کیش با موضوع “داستان کوتاه جنوب” که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش پایه گذاری شده ، از ۳۰ خرداد تا آبان ۱۳۳۹۹ در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

 به گزارش کیشوند نیوز، مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی  سازمان منطقه آزاد کیش امروز سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرگاران افزود:  این رویداد ادبی در دو بخش ملی و منطقه ای با ۴ سرفصل موضوعی شامل ” گردشگری و سفر به جنوب ” ، ” زندگی و باورهای مردم جنوب” ، طبیعت و محیط جنوب” و  ” تاریخ مبارزات مردم جنوب ” برگزار می شود. 

رضا اردلان در فراخوانی، مهلت ارسال اثار به این رویداد ادبی را تا ۳۰ خرداد سال آینده  اعلام کرد و افزود: نویسندگان مناطق جنوبی و سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت festival.kish.ir مراجعه  کنند.

وی اعلام کرد: مراسم اختتامیه این رویداد  ادبی آبان سال ۱۳۹۹ در جزیره زیبایی کیش برگزار می شود و هر نویسنده می تواند دو اثر داستانی خود را برای شرکت در بخش ملی یا منطقه ای ارسال کند، حجم داستانهای ارسالی نباید بیش از ده هزار کلمه باشد.

 اردلان در خصوص جایزه ادبی کیش توضیح داد: در پایان این رویداد به  نفرات اول تا سوم  هر بخش شامل بخش ملی و  منطقه ای؛ تندیس ویژه ادبی، دیپلم افتخار و جوایز نقدی از ۲ تا ۷ میلیون تومان اهدا می شود.

 در این نشست، ابراهیم حسن بیگی دبیر  “جایزه ادبی کیش”  برگزاری این رویداد را گامی مهم برای شناخت و پرورش نویسندگان و برقراری ارتباطات اجتماعی و ادبی و تامین نیاز های فکری جامعه دانست و افزود: این اقدام نشان دهنده نگاه عمیق معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش به امور فرهنگی و اجتماعی است. 

 وی ایجاد دبیرخانه منطقه ای فعالیتهای فرهنگی جنوب در کیش و گسترش حوزه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در ابعاد بین المللی با همکاری تمامی نواحی ومناطق خلیج فارس را از برنامه های پیش روی این حوزه عنوان کرد و افزود: قرار است کاری اصولی و کارگاهی برای تقویت داستانهای جنوب انجام گیرد./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18251
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.