• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اتصال هوایی جزیره کیش به آبادان با پرواز هما

  • کد خبر : 18235
  • 01 اسفند 1398 - 18:15
اتصال هوایی جزیره کیش به آبادان با پرواز هما

با انجام نخستین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” در روز ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری، ارتباط هوایی جزیره کیش به آبادان برقرار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی “هما”، این پرواز در راستای گسترش پروازهای منطقه‌ای “هما”، با هواپیمای مدرن ATR72 در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته از جزیره کیش به مقصد فرودگاه آبادان و بالعکس انجام می‌شود.

این پرواز در روزهای سه‌شنبه هر هفته با شماره ۳۴۳۷ در ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه از فرودگاه کیش انجام و در ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه در فرودگاه آیت الله جمی آبادان به زمین می‌نشیند؛ بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه آبادان حرکت و در ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه وارد فرودگاه کیش می‌شود.

پرواز روزهای جمعه این مسیر با  شماره ۳۴۳۷  در ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه از فرودگاه کیش به مقصد فرودگاه آبادان حرکت می‌کند؛ بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه آبادان انجام و در ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه در فرودگاه جزیره کیش به زمین می‌نشیند.

گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”  در حال حاضر به بیش از ۶۰ نقطه در داخل کشور پرواز می‌کند و در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی، پروازهای بین استانی جدیدی با استفاده از هواپیماهای مدرن ATR72 برقرار می‌کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18235
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.