• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تذکر چندباره امام جمعه کیش در خصوص بدحجابی/ انتخابات و انتخاب خوب رمز سربلندی است

  • کد خبر : 18191
  • 25 بهمن 1398 - 17:16
تذکر چندباره امام جمعه کیش در خصوص بدحجابی/ انتخابات و انتخاب خوب رمز سربلندی است

امام جمعه کیش گفت: خیلی افراد با بدحجابی خود به راحتی به قانون ۱۰۰ درصدی دین و قرآن دهن‌کجی می‌کنند و این دیگر قابل تحمل نیست و از تمامی دستگاه‌ها و آحاد مردم خواست با این پدیده مقابله کنند.

به‌گزارش کیشوند نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن را تبریک و تهنیت گفت و عنوان کرد: در قرآن به ۱۲ خانم مقدس و پاک اشاره شده است و در جایی گفته شده حضرت فاطمه زهرا(س) تجلی تمام زنان مقدس قرآنی و مستجمع تمام خوبی‌ها است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در همه حوزه‌ها باید به تمام معنا الگوی بانوان باشد نه اینکه وقتی مثلاً بحث حجاب مطرح می‌شود، می‌بینیم هیچ تناسبی بین حجاب برخی خانم‌ها با حضرت فاطمه زهرا(س) نیست، باید به تمام معنا او را الگو قرار دهیم و این دردی است که دل ما را به درد آورده است.

امام جمعه کیش ادامه داد: نمی‌شود در قطعه‌ای از کشور اسلامی و در جایی که حاکمیت قرآن و دین و اسلام است، شاهد کشف حجاب باشیم.

وی افزود: خواهران گرامی نوبت حرکت شما رسیده ‌است، از همین امروز عرض می‌کنم این دیگر قابل تحمل نیست، خیلی افراد به راحتی به قانون ۱۰۰درصدی دین و قرآن دهن کجی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده عنوان کرد: کسی که روسری خود را برمی‌دارد در واقع حرکتی در مقابل قانون شرع و کشور انجام می‌دهد، نباید در این شهر یک مورد هم کشف حجاب دیده شود، اما متأسفانه دیده می‌شود و از کنار آن راحت می‌گذریم و خودمان را به تغافل زدیم.

وی گفت: همه مسئولان برای مقابله با بدحجابی موظف هستند، باید همه اقدام کنیم، برخی چنان این مسئله را بایکوت می‌کنند که انگار هیچ اتفاقی در این جزیره نمی‌افتد، از دادستان محترم می‌خواهم به‌طور جد وارد شود، حوزه گردشگری باید گردشگران را توجیه کند، در حوزه دین و قوانین شرعی کوتاه نمی‌آیم.

خطیب نماز جمعه کیش در ادامه روز اقتصاد مقاومتی کارآفرینی را روز تغییر و شکوفایی اقتصاد کشور نامید و گفت: اقتصاد مقاومتی را باید به‌عنوان یک معیار در مسائل اقتصادی قرار داد و بر اساس آن مسائل را تنظیم کرد.

وی در رابطه با انتخابات ۲ اسفند مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم موفق شویم و سربلند باشیم باید یک انتخاب و یک انتخابات خوب داشته باشیم تا از این آزمون نمره قبولی بگیرم.

حسن‌زاده افزود: انتخابات خوب آن است که در اول وقت و بر اساس تحقیق به یکی از کاندیداها رای بدهیم نه اینکه شرکت کنیم و بگوییم به کسی رای نمی‌دهیم و رای سفید بیاندازیم.

وی با ذکر اینکه انتخاب باید بر اساس ملاک و معیار درست باشد نه جناحی و قومی اظهار داشت: انتخاب باید بر اساس شایسته گزینی باشد، باید مومن، انقلابی، اهل دعا و نماز و دارای روحیه جهادی و کارمد باشد و اینها اولویت است، کسی که کاری به نماز و مسجد نداشته باشد به چه درد مجلس می‌خورد، می‌خواهیم قانونگذاری کشور را به او بسپاریم، اینها مسؤولیت شرعی دارد./ فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18191
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.