• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سه گام پایانی جشنواره فیلم فجر در کیش

  • کد خبر : 18155
  • 21 بهمن 1398 - 18:07

با نمایش فیلم مردن در آب مطهر در ششمین روز از اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر کیش تنها سه گام تا پایان جشنواره در جزیره کیش باقی است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از  روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر کیش، جشنواره فیلم فجر کیش در پنجمین شب خود میزبان علاقمندان به فیلم های سینما شهر قصه و خوب بد جلف ۲ بود که با استقبال گسترده ای از سوی کیشوندان روبرو شد.

سینما شهر قصه داستانی است طنازانه از سینمای فراموش شده ایران با ، سینمایی که درگذشته دور به دلایلی برخی از خانواده ها از آن پرهیز می کردند و در دوره پس از انقلاب با تغییر رویکرد فیلم ها، مخاطبان خاص خود را یافت اما هنوز هم نتوانسته است جایگاه واقعی خود را در میان خانواده های ایرانی بیابد، اگر چه همچنان سینماگران ایرانی در ساخت فیلم ها نتوانسته اند مخاطبان خود را همواره راضی نگاه دارند.

خوب بد جلف۲، تنها فیلم کاملا کمدی این دوره از جشنواره فیلم فجر است که توانست تماشاگران بسیاری را جذب کند به طوری که با پایان یافت بلیط هنوز عده ای در انتظار ورود به سالن سینما بودند که با هماهنگی و همکاری مجری جشنواره تمامی مراجعه کنندگان توانستند به تماشای فیلم بنشینند.

و اما در گام نخست از سه گام پایانی جشنواره و در شب ششم کیشوندان شاهد نمایش دو فیلم مردن در آب مطهر در دو سانس ۱۹ و ۲۴ همچنین خوب بد جلف ۲ در یک سانس و ساعت ۲۱:۳۰ خواهند بود.

مردن در آب مطهر

کارگردان: نوید محمودی

نویسنده: نوید محمودی

تهیه کننده: جمشید محمودی

بازیگران: علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدری نیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، خیام وقارکاشانی، امیررضا رنجبران، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، محیا رضایی، فاطمه میرزایی، علیرضا مهران

خلاصه فیلم

قصه‌ی چند جوان مهاجر افغان را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند. رونا: حامد از دریا نترسی یا از هرچی که بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی ترسم.

خوب بد جلف ۲: ارتش سری

کارگردان: پیمان قاسم خانی، محسن چگینی

نویسنده: پیمان قاسم خانی

تهیه کننده: محسن چگینی

بازیگران: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارا فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی، علی اوجی

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم

سام و پژمان بار دیگر در فیلمی با یکدیگر همبازی می‌شوند، اما در پشت پرده فیلم اتفاقات مرموزی در جریان است……

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18155
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.