• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

فراخوان جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی

  • کد خبر : 18101
  • 16 بهمن 1398 - 17:20
فراخوان جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی

موسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان اقدام به برگزاری رویداد جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی نموده است.

موسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش اقدام به برگزاری رویداد جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی نموده است.

هدف از این رویداد، توسعه حوزه اقتصاد دریا و سوق دادن ایده‌های علاقمندانی است که در این عرصه صاحب فکر و دانش بوده و می‌توانند با طراحی ایده‌های جدید و مشارکت با سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز نوآوری کیش با سرمایه‌گذاران و صاحبان بنگاه های اقتصادی ذیربط مشارکت نموده و از همه توجهات و حمایت‌های موجود در این عرصه بهره‌مند شوند.

محورهای این رویداد عبارتند از: “تفریحات ساحلی و دریایی با رویکرد گردشگری”، “حوزه سلامت و ورزش های دریایی” و “طراحی وسایل بازی خلاقانه برای تمامی سنین”.

همچنین زمان و مکان رویداد مذکور چهارم اسفندماه در مرکز نوآوری کیش واقع در جزیره کیش می باشد. کلیه متقاضیان گرامی می توانند با مطالعه جزئیات فراخوان و تکمیل فرم ثبت نام از طریق لینک‌های زیر تا تاریخ ۳۰بهمن ماه ۹۸ جهت ثبت نام و ثبت ایده خود اقدام نمایند.

لینک جزئیات فراخوان: 

 https://kish-ist.net/Download/FilesList/3826ca769512

لینک فرم ثبت نام:

 https://kish-ist.net/event/

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18101
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.