• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برنامه های دهه فجر در جزیره کیش

  • کد خبر : 18030
  • 13 بهمن 1398 - 11:11
برنامه های دهه فجر در جزیره کیش

مدیریت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش از برگزاری ۳۳ رویداد فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، مذهبی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز ، نشست خبری برنامه های دهه فجر در صبح روز ۱۲ بهمن برگزار شد .
در این نشست معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش رمز پایداری انقلاب را پیروی از مکتب دینی دانست ، گفت : امروز که وارد ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شدیم اصل پیروی از مکتب اسلامی باعث شده که انقلاب اسلامی تاکنون پایدار بماند .
پور علی دهه فجر را فرصتی برای مرور آرمانهای انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود : دهه فجر فرصتی است برای مرور بنیان ها و آرمانهای انقلاب اسلامی ، حوادثی تلخ و شیرینی که در این هفته های اخیر رخ داده شاهد عینی از مردم است که همیشه حامی انقلاب و رهبریت خود بوده اند ، از این رو برنامه های دهه فجر را با این هدف که آرمانهای انقلاب همیشه زنده نگه داشته شود تبیین کردیم .
مدیریت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش از برگزاری ۳۳ رویداد فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، مذهبی در دهه فجر خبر داد و گفت : ۴ جلسه ستاد دهه فجر تشکیل گردید که با حضور مدیران درون سازمانی و برون سازمانی ۳۳ رویداد فرهنگی ، اجتماعی ، هنری ، ورزشی و مذهبی با هدف حفظ آرمانهای انقلاب در نظر گرفته شد .
اردلان افزود : برنامه غبارروبی مزار شهدا گمنام ، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه فرهنگ ، به صدا درآمدن بوق کشتی ها ، رژه خودرویی از اسکله تفریحی تا مسجد امام حسن مجتبی (ع) از جمله برنامه هایی بود که در روز ۱۲ بهمن برگزار گردید .
وی بیان کرد : دیدار با خانواده های شهدا ، پاتوق شعر و داستان ، ایستگاه شعر و ادب ویژه گودکان ، تجلیل از دانش آموزان نمونه و نخبه ،رویداد بین المللی گردشگری ایران ( با همکاری دانشگاه صنعتی شریف ) ، جشن انقلاب ( ورودی تالار شهر ، شهرک های رز و سحر) ، محافل انس با قران ، اختتامیه مسابقات قرآن و اذان دانش اموزی (با همکاری آموزش و پرورش) ، نمایشگاه عکس رویداد انقلاب با حضور میشل ست بون ، نمایشگاه عکاسان مطرح انقلاب ، نمایشگاه عکس بزرگ مرد نبرد ( ویژه چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی) ، تهیه روزنامه دیواری انقلاب (با همکاری آموزش و پرورش در مدارس جزیره انجام میگردد) ، اجرای صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ( محل پایگاه پدافند ) ، مسابقات ورزشی بومیان و کیشوندان (با همکاری موسسه ورزش) از جمله برنامه هایی است که قرار است در این دهه اجرا شود .
اردلان درباره مراسمات روز ۲۲ بهمن گفت : ساعت ۹:۳۰ راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان ساحل آغاز گشته و تا اسکله تفریحی امتداد پیدا میکند ، بعد قرائت خطبه روز ۲۲ بهمن با اجرای مانور دریایی و برافراشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در آبهای نیلگون خلیج فارس این مراسم به پایان میرسد .
بعد از نماز مغرب و عشا روز ۲۲ بهمن در محل مسجد خاتم الانبیا مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی اجرا می گردد .

مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به جشنواره تئاتر فجر اشاره نمود که از روز ۲۶ بهمن شروع و تا ۲۸ بهمن ادامه دارد ‌.
رییس موسسه ورزش و تفریحات کیش از برگزاری مسابقات بولینگ (در دو بخش بانوان و آقایان) ، مینی گلف ، فوتسال ، والیبال ساحلی ، سوارکاری و مسابقات دانش اموزی که با همکاری آموزش و پرورش در این دهه انجام میگردد خبر داد .
امیری خراسانی گفت : همچنین مسابقات هیجانی اتومبیل رانی شتاب و تنیس در هفته گذشته برگزار شده است .
وی در پایان از دو رویداد بین المللی که میزبان آن جزیره کیش است خبر داد و افزود : میزبانی تکواندو که در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ برگزار میشود و مسابقات ساحلی راگبی به ایران و  جزیره کیش تعلق گرفته است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18030
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.