• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

رشد سه برابری عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان ها

  • کد خبر : 18025
  • 09 بهمن 1398 - 2:52
رشد سه برابری عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان ها

جزیره کیش به همت شرکت عمران، آب و خدمات در اجرای عملیات روکش آسفالت ،ترمیم و بهسازی خیابان ها و معابر نسبت به سال گذشته، رشد سه برابری را تجربه کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه ریزی هایی از اواخر سال گذشته تاکنون با تاکید مهندس مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران ، آب و خدمات انجام شده که با تامین ظرفیت های اجرایی از طریق برگزاری مناقصات و عقد قرارداد جدید، میزان اجرای عملیات آسفالت، ترمیم وبهسازی ازسالیانه ۱۰۰ هزار مترمربع به ۳۰۰ هزار مترمربع افزایش یافت.

جزیره کیش دارای ۵ ونیم میلیون مترمربع سطح آسفالت در معابر است که با توجه به عمر مفید ده ساله برای این روکش، هر سال حدود ۵۵۰ هزار متر مربع از این سطوح باید مورد بهسازی، ترمیم یا روکش مجدد آسفالت قرار گیرد.

با توجه به مغفول ماندن این موضوع طی سالهای گذشته، دستیابی به وضعیت مطلوب در انجام عملیات بهسازی، ترمیم یا روکش آسفالت، یکی از برنامه های اصلی  شرکت عمران ، آب و خدمات کیش بوده که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

گفتنی است مسئولان معاونت فنی وعمرانی شرکت عمران، آب وخدمات منطقه آزاد کیش بر اساس برداشت میدانی و با تدوین فهرستی از خیابان ها، معابر وکوچه ها،همچنین  اولویت بندی معابر براساس وضعیت موجود هر منطقه و درجه آنها ، عملیات اجرای آسفالت ، ترمیم و بهسازی را دردستور کار دارد و با استفاده از مصالح با کیفیت و روش های جدید برای رفع مشکلات معابر کیش تلاش می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18025
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.