• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

برگزاری اردوهای تیم ملی دو و میدانی در جزیره کیش

  • کد خبر : 1784
  • 05 آذر 1395 - 18:48
برگزاری اردوهای تیم ملی دو و میدانی در جزیره کیش

غیاثی بیان کرد: ورزشکاران حاضر در اردوی مرحله دوم، به دو بخش تقسیم می‌شوند که دونده‌های استقامت و نیمه استقامت به ارتفاعات اعزام می‌شوند و سایر ورزشکاران به اردوی کیش خواهند رفت

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز:تیمور غیاثی درباره جذب مربیان خارجی برای ورزشکاران دو و میدانی اظهار کرد: با تصمیم سازمان تیم‌های ملی قرارشده دو مربی، یکی برای ورزشکاران رشته پرتاب چکش و دیگری به منظور آماده سازی ورزشکاران رشته‌های سرعت از کشور لهستان و اوکراین در تاریخ پانزدهم آذر ماه سال جاری وارد ایران شوند تا با فدراسیون مذاکره کرده و در صورت کسب توافق، عقد قرارداد صورت پذیرد.

وی همچنین درباره انتخاب مربی برای سپیده توکلی و مریم طوسی تصریح کرد: در حال حاضر سپیده توکلی تمرینات اختصاصی اش را زیر نظر (روغنی) پیگیری می کند. همچنین فدراسیون تصمیم دارد در آینده ای نزدیک یک مربی با کیفیت خارجی را برای مریم طوسی جذب کند.

وی درمورد انتخاب مربی برای حسن تفتیان گفت: وی درحال حاضر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب پیگیر تمریناتش است. باید بگویم حسن تفتیان دیگر علاقه ای به ادامه فعالیت با رمضان زاده(مربی اسبقش) را ندارد و قرار شده فدراسیون با یک تصمیم خرد جمعی بهترین گزینه را برای وی انتخاب کند.البته لازم به ذکر است که وضعیت حسن تفتیان تا ۱۵ این ماه و پس از ورود مربیان خارجی به کشور مشخص خواهد شد.

برگزاری اردوهای تیم ملی در کیش

غیاثی بیان کرد: ورزشکاران حاضر در اردوی مرحله دوم، به دو بخش تقسیم می‌شوند که دونده‌های استقامت و نیمه استقامت به ارتفاعات اعزام می‌شوند و سایر ورزشکاران به اردوی کیش خواهند رفت. زمان اردوی مرحله دوم برای کلیه ورزشکاران حاضر در اردو به مدت۲۱ روز است که از جمعه هفته آینده آغاز خواهد شد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی با اشاره به پرداخت حقوق در اردو به ورزشکاران اضافه کرد: در حال حاضر چیزی مشخص نیست اما طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است در طول اردوهای بعدی هم بصورت روزانه وجوهی به ورزشکاران پرداخت شود و هم مکمل های غذایی،تغذیه و … آنان از طرف فدراسیون تامین شود تا با خیالی راحت تمرینات شان را پیگیری کنند.همچنین مصوب شده به مربیان هم در داخل اردو حقوق تعلق بگیرد.

قهرمان پیشین دو و میدانی ایران گفت: طبق تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی، نفر اول مسابقات ماراتن جایزه بزرگ هرمزگان که قرار است دهم دی ماه برگزار شود را به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد.این مسابقات بهمن سال جاری و به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود.

غیاثی در پایان درباره وضعیت برادران صمیمی خاطر نشان کرد: هم اکنون در حال گذراندن تمرینات زمستانی هستند و قرار است در اسفند ماه چند مسابقه برگزار شود که خودشان را برای آن مسابقات آماده می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1784
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.