• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

مظفری: بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های غیرفعال کیش فعال شدند

  • کد خبر : 17835
  • 21 دی 1398 - 21:15
مظفری: بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های غیرفعال کیش فعال شدند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در سال‌جاری بیش از ۷۰ درصد پروژه‌هایی که غیرفعال یا بلاتکلیف بودند امروز فعالیت مجدد آنها آغاز شده است.

به گزارش کیشوند نیوز، غلامحسین مظفری صبح امروز در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های در حال ساخت در جزیره کیش با اشاره به تردد نزدیک به دومیلیون گردشگر در سال به این جزیره عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در طول سال‌های قبل در جزیره کیش انجام شده و امروز بستر فعالیت‌های اقتصادی خوبی وجود دارد.

وی افزود: در سال جاری اراده جدی در مدیران شکل گرفت که پروژه‌های نیمه تمام و معطل مانده را فعال کنیم، امروز خرسنیدم که اعلام کنیم قریب به اتفاق پروژه‌هایی که معطل و بلاتکلیف مانده بودند وارد عرصه کار شدند و به تعبیر من بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های معطل مانده امروز فعالیت مجدد آنها آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: پروژه‌هایی که بعضاً ۱۵، ۵ و ۷ سال بلاتکلیف بودند و گره‌هایی برای آنها ایجاد شده بود، امروز آن گره‌ها باز شده و مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: فعالیت زیرساخت‌های اصلی جزیره کیش در دو بخش فرودگاهی شامل ترمینال و و بندرگاهی شامل اسکله ۳۵ هزارتنی بعد از یک دوره توقف آغاز شده است، زیرساخت‌های پسماند نیز برای یک دوره ۲۵ ساله طراحی و پیمانکار آن در مناقصه مشخص شده است.

مظفری اظهار داشت: خوشحالیم که رونق خوبی در بخش خصوصی جزیره وجود دارد، بیش از ۳۲۰ واحد صنعتی فعال در کیش داریم که بخشی از اینها در سالجاری بعد از یک رکود  فعالیت خود را آغاز کردند.

وی گفت: برخی از این واردکنندگان در شرایط جدید به تولیدکنندگانی که همان کالا را با همان برند تولید می‌کنند تبدیل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاراه به اینکه بیش از ۴۸ هتل در حال ساخت در این جزیره وجود دارد، گفت: در پروژه‌های عمرانی مربوط بخش خصوصی حدود ۱۲۱ پروژه فعال داریم که رقمی حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان است و این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی کشور رقم بالایی است.

View this post on Instagram

به گزارش کیشوند نیوز، غلامحسین مظفری در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های در حال ساخت در جزیره #کیش با اشاره به تردد نزدیک به دومیلیون گردشگر در سال به این جزیره عنوان کرد: در سال جاری اراده جدی در مدیران شکل گرفت که پروژه‌های نیمه تمام و معطل مانده را فعال کنیم، امروز خرسنیدم که اعلام کنیم قریب به اتفاق پروژه‌هایی که معطل و بلاتکلیف مانده بودند وارد عرصه کار شدند و به تعبیر من بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های معطل مانده امروز فعالیت مجدد آنها آغاز شده است. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: پروژه‌هایی که بعضاً ۱۵، ۵ و ۷ سال بلاتکلیف بودند و گره‌هایی برای آنها ایجاد شده بود، امروز آن گره‌ها باز شده و مشغول فعالیت هستند. وی گفت: فعالیت زیرساخت‌های اصلی جزیره کیش در دو بخش فرودگاهی شامل #ترمینال و بندرگاهی شامل #اسکله ۳۵ هزارتنی بعد از یک دوره توقف آغاز شده است، زیرساخت‌های #پسماند نیز برای یک دوره ۲۵ ساله طراحی و پیمانکار آن در مناقصه مشخص شده است. مظفری اظهار داشت: خوشحالیم که رونق خوبی در بخش خصوصی جزیره وجود دارد، بیش از ۳۲۰ واحد صنعتی فعال در کیش داریم که بخشی از اینها در سالجاری بعد از یک رکود فعالیت خود را آغاز کردند. وی گفت: برخی از این واردکنندگان در شرایط جدید به تولیدکنندگانی که همان کالا را با همان برند تولید می‌کنند تبدیل شده‌اند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاراه به اینکه بیش از ۴۸ #هتل در حال ساخت در این جزیره وجود دارد، گفت: در پروژه‌های عمرانی مربوط بخش خصوصی حدود ۱۲۱ پروژه فعال داریم که رقمی حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان است و این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی کشور رقم بالایی است. #کیشوند نیوز

A post shared by پایگاه خبری کیشوند نیوز (@kishvandnews.ir) on

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17835
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.