• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مظفری: به‌خاطر «شفافیت» هزینه دادم

  • کد خبر : 21400
  • 13 اسفند 1399 - 3:29
مظفری: به‌خاطر «شفافیت» هزینه دادم

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تودیع خود گفت: شفافیت همواره از شعارهای ما بود و با شفافیت رانت از بین می‌رود البته هزینه‌هایی نیز برای آن پرداخت کردیم.

به گزارش کیشوندنیوز، مراسم تکریم غلامحسین مظفری و معارفه سرپرست موقت سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه دوشنبه در سالن همایش‌های خلیج فارس برگزار شد.

غلامحسین مظفری در این مراسم گفت: در بدو ورود به کیش برنامه ۳ ساله تدوین کردیم که بسیاری از آنها محقق شد، یکی از اقداماتی که صورت گرفت تولید درآمد پایدار بود با این کار مدیران بعدی تا ۵ سال آینده نگرانی تأمین منابع ندارند و می‌توانند به مسائل دیگر فکر کنند.

وی افزود: منابع مالی حدود ۸ میلیارد تومان به سازمان منطقه آزاد کیش برگردانده شد، کار ساده‌ای نبود و همه برای این کار تلاش کردند، شورای تأمین به همراه رئیس دادگستری نیز در این امر همراهی بسیاری خوبی داشت.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: شفافیت یکی از شعارهای ما در بدو ورود بود، در این زمینه‌ کارهای زیادی انجام و زحمات زیادی کشیده شد، بسیاری از شیوه‌نامه‌ها و اساسنامه‌ها اصلاح شد، البته هزینه‌هایی نیز برای آن پرداخت کردیم که بحث امروز ما شاید بی ارتباط به این موضوع نباشد، با شفافیت رانت حذف می‌شود اما در این راه گله‌هایی بوده است.

وی عنوان کرد: در زمان شروع کار در منطقه آزاد کیش با تحریم‌های ظالمانه روبه‌رو شدیم و یکسری تصمیماتی و مصوبه‌هایی برای مناطق ازاد اعمال می‌شد، به‌عنوان مدیرعامل نمی‌توانستم این موارد را برای سرمایه‌گذاران بهانه کنم و برای رفع موانع تلاش می‌کردیم.

مظفری گفت: در رابطه با کرونا یک ستاد همه جانبه برای مقابله با این ویروس تشکیل شد، همه با هم به جد برای این موضوع کار کردند، در این میان با پایتخت‌نشینانی مواجه شدیم که می‌گفتند چرا تصمیمات خودسر می‌گیرید، اگر مدیریت نمی‌کردیم اقتصاد جزیره دچار فروپاشی می‌شد، می‌بینید که در دو سه ماه گذشته آمار بستری‌های بیمارستان تقریباً به صفر رسیده است، فضای جزیره در این دوران مثال زدنی بود.

وی بیان داشت: یکی از استرس‌ها و بی‌خوابی‌هایم در جزیره در رابطه با برق و به‌طور کلی انرژی بود، امیدورام بتوان تصمیمات بهتری در این رابطه گرفت.

مظفری به‌عنوان توصیه پایانی از مدیران منطقه آزاد کیش خواست تا به‌دور از همه مسائل، برای ایام نوروز با تمام توان کار و خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲   

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21400
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.