• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

خوشحالیم که میزبان بالاترین سطح مسابقات تنیس هستیم

  • کد خبر : 17828
  • 21 دی 1398 - 2:49
خوشحالیم که میزبان بالاترین سطح مسابقات تنیس هستیم

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش گفت: خوشحالیم که افتخار میزبانی بالاترین سطح مسابقات تنیس برای اولین بار به ایران و جزیره کیش رسید.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از موسسه ورزش، محمدتقی امیری خراسانی درباره مسابقات بین المللی تنیس جوانان که بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و تعداد شرکت کنندگان، گفت: این مسابقات هر ساله برگزار می شود. تا یکی دو روز قبل از برگزاری امکان ثبت نام برای ورزشکاران وجود دارد و نمی توان الان آمار دقیقی داد.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش که با برنامه تلویزیونی «رکورد» گفتگو می کرد، ادامه داد: فدراسیون تنیس هفته گذشته میزبانی مسابقات نونهالان قهرمانی آسیا در سطح A را گرفت که بالاترین سطح مسابقات است و ایران برای اولین بار در این سطح میزبانی را می گیرد. افتخار میزبانی این رویداد هم نصیب جزیره کیش شد. این رقابت ها از تاریخ چهارم تا نوزدهم بهمن به موازات همان مسابقات برگزار می شود.

امیری خراسانی با اشاره به دیگر رویدادهای تنیس در جزیره کیش، تاکید کرد: روز گذشته مسابقات بین المللی پیشکسوتان ITF را به پایان بردیم که ۱۲ ورزشکار در دو رده سنی بالای ۳۵ و بالای ۵۵ سال حضور داشتند. مسابقات جام حذفی باشگاه های تنیس خاکی هم از ۲۵ بهمن تا ۹ اسفند در بخش آقایان و ۱۶ تا ۱۹ اسفند به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که جزیره کیش چند زمین تنیس آماده دارد؟ گفت: در حدود ۱۴ زمین تنیس دادیم. کورت اصلی که قبلا مسابقات فیوچر برگزار می شد در حال تعمیر است. با دیدگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امیدواریم سال بعد میزبان مسابقات با رنکینگ بالا در سطح فیوچر و ب

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17828
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.