• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نامگذاری یکی ازمیادین کیش به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 17808
  • 17 دی 1398 - 13:33
نامگذاری یکی ازمیادین کیش به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

شورای شهر کیش در آخرین جلسه رسمی خود، نام گذاری یکی از میادین و یا خیابان های اصلی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی را به تصویب رساند.

به گزارش کیشوند نیوز، شورای شهر کیش در آخرین جلسه رسمی خود، نام گذاری یکی از میادین و یا خیابان های اصلی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی را به تصویب رساند.

شورای شهر کیش در این جلسه، ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی دولت آمریکا بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد.

این شورا ضمن تسلیت به تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان، به شهادت رساندن سردار سرافراز قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس فرمانده حشدالشعبی عراق به دست نیروهای آمریکایی جنایت پیشه را اقدامی هولناک دانسته که منطقه را در معرض تحولات غیر قابل پیش بینی قرار خواهد داد.

سردار رشید اسلام و ایران پس از ۲۰ سال مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران اجر مجاهدت های خود را با شهادت از خداوند تبارک تعالی گرفت.

ایرج شرف زاده،محمد طاهری، بدریه بحرینی، عبدالنبی شرفی و محمد جاسم پور، پنج عضو شورای شهر کیش هستند.

لازم به ذکر است که شورای شهر کلیات را مصوب کرده و این مصوبه به کمیته نام گذاری معابر ارجاع داده می شود و پس از انتخاب خیابان و یا میدان به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، جهت تایید نهایی مجددا به شورای شهر ارجاع داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17808
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.