• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کارگر خدماتی؛ سارق طلاجات پیر زن، دستگیر شد

  • کد خبر : 17724
  • 11 دی 1398 - 2:23
کارگر خدماتی؛ سارق طلاجات پیر زن، دستگیر شد

فرمانده پلیس کیش، از دستگیری سارق طلاجات ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر افزود: گشت خوردویی کلانتری ۱۲ جزیره کیش در حال گشت زنی به رفتار فردی که با کیف دستی در منطقه نوبنیاد در حال تردد بوده مشکوک می شوند.

وی گفت: سارق که با دیدن مأمورین بسیار برانگیخته و دچار استرس شدید شده بود، ظن مامورین را به خود بیشتر کرد؛ که جهت بررسی وی را به کلانتری ۱۲ منتقل کردند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از کیف همراه وی تعدادی ابزار آلات تاسیساتی و مقدار تقریبی ۳۰۰ گرم طلا وجواهرات به ارزش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کشف گردید.

این مقام ارشد اظهار داشت: در بازجویی، متهم در ابتدا اسرار بر این داشت که طلاهای موصوف متعلق به همسرش بوده، که  برای فروش آنها را از منزل خارج کرده است؛ متهم در هنگام تماس با همسرش قصد داشت به طرز ماهرانه ای مشخصات طلاهای موجود را به وی معرفی نماید، که با هوشیاری مامورین از عمل خود ناکام ماند.

جمالی گفت: همسر متهم نیز از ارائه مشخصات طلا و جواهرات ناکام ماند تا اطمینان مامورین به سرقتی بودن آن ها کامل شود و متهم به این نتیجه رسید که هیچ راهی جز بیان حقیقت باقی نمانده لب به اعتراف گشود.

ارشدترین فرد در پلیس کیش بیان داشت: متهم برای تعمییر تأسیسات به منزل خانمی مسن رفته که شرایط نگهداری اموال و طلاجات توجه وی را جلب کرده است و در زمانی مناسب با استفاده از غفلت صاحب خانه جواهرات و طلا را ربوده است و پس از اتمام کار خدماتی از منزل خارج و با هوشیاری مأمورین کلانتری فجر مواجه و دستگیر می شود.

سرهنگ جمالی بیان داشت: عدم اطلاع مالبخاته از محل دقیق نگهداری جواهرات خود و اعتماد به نیروی خدماتی و رها نمودن وی در منزل از علل اصلی  ایجاد انگیزه برای سارق شده که در نهایت فرد متهم جهت سیر رسیدگی پرونده به مرجع قضایی اعزام گردیده است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش به شهروندان توصیه کرد: اشیاء قیمتی خود را در محل مناسب نگهداری و در زمان نیاز به نیروی کار در منزل از تنها گذاشتن آنان خودداری نمایند.
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17724
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.