• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اولین تور گردشگری صنعتی به جزیره کیش رقم می‌خورد/ پیگیر برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی هستیم

  • کد خبر : 17523
  • 21 آذر 1398 - 3:17
اولین تور گردشگری صنعتی به جزیره کیش رقم می‌خورد/ پیگیر برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی هستیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اولین تور گردشگری صنعتی به جزیره کیش در هفته‌های آتی رقم می‌خورد و برخی از مدیران صنعت کشور از واحدهای صنعتی بسیار خوب و صادرات محور بازدید می‌کنند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم گشایش سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور‌های عضو اکو امشب در سالن‌ همایش‌های مرکز خلیج فارس برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم برگزاری این سمپوزیوم را فرصتی مناسب در حوزه‌های مختلف برای کشورهای با پیشینه دیرینه عضو اکو دانست و عنوان کرد: کشورهای اکو با پیشینیه و سابقه دیرینه‌ در حوزه تمدن، فرهنگ، طبیعت و اقتصاد هستند و باید از ظرفیت‌های ۱۰ کشور عضو اکو بهره مناسب را ببریم.

وی برگزاری سالانه اسن سمپوزیوم را لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و بهره‌گیری مطلوب از این فرصت، برگزاری سالانه سمپوزیوم باید در دستور کار قرار بگیرد و پیشنهاد ما این است که دبیرخانه دائمی این سمپوزیوم در کیش باشد.

غلامحسین مظفری گفت: پیشنهاد ما این است که شرایط در رفت‌وآمد و اخذ روادید برای کشورهای عضو اکو تسهیل شود که این امر به‌ویژه در حوزه گردشگری می‌تواند باعث رونق شود.

وی در ادامه به تشریح زیرساخت‌های حوزه گردشگری کیش پرداخت و گفت: زیرساخت‌های خوبی در حوزه گردشگری وجود دارد، تقریباً از همه کشورهای همسایه توریسم سلامت به کیش می‌آید، پروازهای بین‌المللی به کشورهای اطراف در حال توسعه هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صنعت هتل‌سازی کیش را پویا و فعال عنوان کرد و  اظهار داشت: هتل‌های فعال کیش بار زیادی از بخش گردشگری را به دوش می‌کشند، بیش از ۵۰ هتل در کیش در حال ساخت است که این تعداد معادل هتل‌های موجود کیش است.

وی در ادامه به تشریح وضعیت صنعت در جزیره کیش پرداخت و گفت: در حوزه صنعت، واحدهای صنعتی بسیار خوب و صادرات محور در کیش فعال هستند که از چشم بسیاری پنهان بوده است، اولین تور گردشگری صنعتی به جزیره کیش در هفته‌های آتی رقم می‌خورد و برخی از مدیران صنعت کشور از واحدهای صنعتی کیش بازدید می‌کنند.

مظفری با اشاره به برگزاری رخدادهای ورزشی بزرگ و بین‌المللی در کیش عنوان کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه ورزش در جزیره کیش برگزار شده است، شرکت کنندگان در این مسابقات از رضایت بسیار مطلوبی نشان دادند و به شدت استقبال کردند و پیشنهاد برگزاری مجدد برخی از این مسابقات را دادند.

وی ادامه داد: پیگیر این هستیم که مسابقات ورزشی کشورهای اکو نیز در کیش برگزار شود، همچنین امیدواریم سال آینده جام جهانی فوتبال ساحلی را بتوانیم در کیش برگزار کنیم و در حال مهیا کردن زیرساخت‌های آن هستیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17523
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.