• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دو جابجایی در سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 17440
  • 14 آذر 1398 - 0:21
دو جابجایی در سازمان منطقه آزاد کیش

محمود افتاده و امیر ترکاشوند طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین مظفری به ترتیب به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات و سرپرست مدیریت جزایر اقماری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شدند.

انتصاب سرپرست جدید مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل این سازمان طی حکمی، محموده افتاده را به سمت سرپرست مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات منصوب کرد.

در حکم صادر شده از دکتر مظفری آمده است: امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال “رونق تولید” نامگذاری شده است؛ با عنایت خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

گفتنی است در حکم یاد شده، ازامین محمودی نیا مدیر سابق بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش، بواسطه خدمات وی در طول دوره مسئولیت قدردانی شده است.

افتاده پیش از این مسئولیت مدیریت حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان را بر عهده داشت.

انتصاب سرپرست جدید مدیریت جزایر اقماری 
در حکم دکتر غلامحسین مظفری خطاب به امیر ترکاشوند آمده است: نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت جزایر اقماری منصوب می شوید؛ امید است ضمن پیگیری مجدانه اجرای طرح جامع جزیره هندورابی که دارای مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری کشور می باشد، همه تلاش خود را برای جذب طرح های سرمایه گذاری و رونق بخشی به این جزیره به عمل آورده و ضمن استقرار در جزیره هندورابی به صورت تمام وقت، به تحقق اهداف سازمان در این جزیره اهتمام ورزید.

ترکاشوند سابقه مدیریت حمل و نقل را در دوره مظفری در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17440
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.