• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دستبند پلیس کیش بر دستان قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان حرفه‌ای/ کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر

  • کد خبر : 17349
  • 09 آذر 1398 - 16:53
دستبند پلیس کیش بر دستان قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان حرفه‌ای/ کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی کیش از کشف ۳۳ کیلوگرم ماده مخدر از ۲ قاچاقچی به همراه دستگیری ۵ سارق حرفه ای در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز ، طی نشست خبری که صبح امروز برگزار شد ، فرماندهی نیروی انتظامی جزیره کیش از کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر و ادوات آن خبر داد و گفت : با تلاش مشترک همکاران مواد مخدر کیش و بندر چارک ، موفق شدند از ورود ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر (هشیش ، تریاک ) به جزیره کیش جلوگیری کنند ، در کنار آن ادوات مربوطه نیز ثبت و ضبط گردیدد.

۲ قاچاقچی مواد مخدر که ۳۰ کیلوگرم تریاک و ۳ کیلوگرم حشیش را داخل خودرو ۴۰۵ تعبیه کرده بودند و با هوشیاری دلاور مردان نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شده اند .‌

سرهنگ علی اصغر جمالی بیان کرد : با توجه به اینکه از سال ۹۷ و تا کنون اقدامات بازدارنده زیادی انجام شده ، عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر به جزیره دستگیر شدند .

وی اظهار کرد : نصب دستگاه ایکس ری ، حضور نیروهای تخصصی و فنی در ورودی جزیره و تعامل و مشارکتی که با استانها و شهرهای همجوار داریم توانسته ایم ماموریت ها رو به نحو احسنت اجرا کرده و باعث کاهش ۲۵ درصدی ورود مواد مخدر با جزیره باشیم .

جمالی از کشفیات مواد مخدر از ابتدا سال این چنین گفت : از ابتدا سال تا کنون ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۷۱۵ نفر عوامل اصلی مواد مخدر ، خرده فروش و معتادین متجاهر در طرح های برخورد با ناهنجاری های اجتماعی دستگیر شده اند .

فرماندهی انتظامی کیش در خصوص سرقت هایی که چند وقت اخیر صورت گرفته نیز گفت: با توجه به اینکه یکی از تدابیر مقام معظم رهبری برخورد با سارقان و پیشگیری از سرقت است ، نیز ما از ابتدا سال برخورد جدی با سارقان کرده و توانستیم نسبت دستگیری عناصر اصلی که سارق حرفه ای بودند اقدام کنیم .

وی بیان کرد: اخیرا ۵ نفر سارق حرفه ای که به صورت غیر مجاز وارد جزیره شده بودند و اقدام به چندین فقره سرقت پیچیده و خاص از کارگاهها و مشاعات کرده بودند و با کارهای پلیسی انجام شده دستگیر و اموال مسروقه به صاحبان آنها بازگردانده شود .

علی اصغر جمالی گفت : خوشبختانه از ابتدا سال کاهش ۷ درصدی سرقت را داشته و نرخ وقوع سرقت نسبت به میانگین کشوری ۵۰ درصد کاهش دارد و در این ماه افزایش ۷۰درصدی دستگیری سارقین را داشتیم و اینها باعث کاهش سرقت شده است .

وی در پایان از مردم درخواست کرد در حفظ و نگهداری اموال بیشتر مراقب بوده و با این کار به پلیس کمک میکنند زیرا بیشتر اموال سرقت شده بیشتر از مشاعات بوده و وسایلی همچون پمپ آب، موتور و دوچرخه بیشترین اموال مسروقه هستند.

انتهای پیام/ ملیحه سادات رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17349
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.