• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۲۰ آبان روز کیش در کیش ؛ از عطر افشانی مزار شهدا گمنام تا نام آوران ماندگار

  • کد خبر : 17166
  • 21 آبان 1398 - 8:40

آنچه در روز کیش در این جزیره مرجانی با حضور مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد گذشت .

به گزارش کیشوندنیوز ، امسال دومین سالی است که به همت سازمان منطقه آزاد کیش ۲۰ آبان ماه که روز کیش نامیده شده جشن گرفته میشود .
سازمان منطقه آزاد کیش در این روز برای کیشوندان و گردشگرانی که به این جزیره مرجانی سفر کرده اند جشن ها و برنامه های ویژه ای در نظر گرفته بود .
برنامه ها از صبح امروز با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا گمنام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین محلی کیش شروع شد .
زنگ کیش در مدرسه دخترانه فرهنگ نواخته شد و در کنار آن از سایت فارغ التحصیلان کیش که سفیران علم و دانش در سراسر دنیا هستند توسط مرتضی بانک ( دبیر شورایعالی مناطق آزاد ) و غلامحسین مظفری رونمایی شد .
با تلاش شرکت تاپ تورز و فعالان زیست محیطی یکی از سواحل جزیره کیش از زباله پاکسازی شد که مسئولین در مراسم اختتامیه آن شرکت کردند .
بعد از این مراسم عملیات اجرایی مرکز پزشکی _ورزشی مریم آغاز شد .


در پایان مراسمات قبل از ظهر نیز مراسم کلنگ زنی فاز دوم مدرسه مبین خلیج فارس با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مرتضی بانک نیز انجام شد .
آغازگر برنامه های عصر افتتاح کلوپ ورزشی بانوان در هتل شایگان بود که به همت اداره امور زنان و مدیریت هتل شایگان راه اندازی شده بود .
نخستین دوره مسابقات بین المللی کبدی نیز در عصر روز ۲۰ آبان مسابقات خود را به طور رسمی شروع کرد.

رونمایی از اولین اتوبوس گردشگری با حضور مشاور رئیس جمهور و مدیرعامل منطقه آزاد کیش و دیگر مسئولین جزیره کیش از دیگر برنامه های این روز بود .
جشنواره نام آوران ماندگار کیش پایانی بخش مراسمات این روز بود ، و توسط مرتضی بانک و غلامحسین مظفری از نام آوران کیش ، کسانی که برای رشد و پیشرفت این جزیره مرجانی قدمی برداشته اند ،  تقدیر و تشکر به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17166
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.